ارسلان مطهری: آنهایی که شیطنت می‌کنند، استقلالی نیستند

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:با شرایطی که ما داشتیم هر تیم دیگری بود همان بازی اول ودوم می‌نشست و به مشکل می‌خورد. همه می‌دانند که خیلی مشکل داشتیم و درست نیست درباره آن صحبت کنم. ما موقعی نتیجه می‌گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ارسلان مطهری در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت ما خدا را شکر خیلی خوب است. یکی دو بازی نتیجه دلخواه را نگرفتیم اما شرایط‌مان بد نیست و در رتبه سوم جدول هستیم. اول فصل است و هفته به هفته تلاش‌مان را چند برابر می‌کنیم تا نتایج دلخواه‌مان را بگیریم.

وی ادامه داد: یک مقدار شیطنت‌های بیرون از تیم انجام می‌شود که اصلا درست نیست و ما خودمان از مدیریت، کادر فنی تا بازیکنان باید حواس‌مان بیشتر جمع باشد و فکر می‌کنم استقلال امسال یک مسیر خوبی را طی می‌کند. همه اعضای تیم استقلالی هستند و این همه هجمه درست نیست، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم استقلال افزود: آنهایی که شیطنت می‌کنند، استقلالی نیستند و استقلالی‌های واقعی عاشق این تیم هستند. من نمی‌گویم که کار طرفداران تیم‌های دیگر است اما استقلالی‌های واقعی فقط حمایت می‌کنند چون می‌دانند بازیکن و مربی در بازی‌ها فقط به برد فکر می‌کنند. ما بازیکن استقلال هستیم و مطمئن هستم با وجود این همه بازیکن و یک کادر فنی خوب  نتایج تیم خیلی بهتر خواهد شد. اول فصل است و صحبت درباره آینده اشتباه است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را  که در خور شأن و شخصیت بازیکنان، کادرفنی و هواداران باشد، کسب کنیم.

مطهری در خصوص تغییر سیستم در خط حمله استقلال گفت: تعیین سیستم و روش بازی به عهده کادر فنی است. ما تابع هستیم و باید با شرایط جدید کنار بیاییم. قطعا غیبت بازیکنان مصدوم تیم فشار بیشتری را به بازیکنان دیگر وارد می‌کند. من مطمئن هستم که با اضافه شدن مصدومان دست کادر فنی باز خواهد شد و خیلی استقلال بهتری می‌بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بین اعضای تیم اتحاد وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: با شرایطی که ما داشتیم هر تیم دیگری بود همان بازی اول ودوم می‌نشست و به مشکل می‌خورد. همه می‌دانند که خیلی مشکل داشتیم و درست نیست درباره آن صحبت کنم. ما موقعی نتیجه می‌گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند، از هواداری که در خانه نشسته تا بازیکنان و خانواده‌های ما یک خانواده هستیم. با روندی که ما در پیش گرفته‌ایم، مطمئن باشید خیلی شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید