ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با صنعت نفت آبادان

امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  تیم استقلال تهران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

در حال حاضر سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، مسعود ریگی و وریا غفوری مصدومان استقلال هستند و نمی توانند مقابل صنعت نفت بازی کنند. 

 رشید مظاهری باتوجه به عملکرد مناسبی که طی دو هفته اخیر داشته و موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده، قابل پیش بینی است که در چارچوب دروازه قرار بگیرد و سید حسین حسینی هم از نیمکت مسابقه را نظاره کند. در بازی امروز خط دفاعی نسبت به بازی گذشته یک تغییر حتمی خواهد داشت. احمد موسوی که یک خط جلوتر از وریا در بازی گذشته بازی می‌کرد برای این بازی در سمت راست خط دفاعی جانشین کاپیتان تیم می‌شود و همینطور محمدحسین مرادمند، عارف غلامی و محمد نادری دیگر بازیکنانی هستند که خط دفاعی را تکمیل می‌کنند.

 به جای مسعود ریگی در خط میانی به نظر می‌رسد فرصت به مهدی مهدی پور برسد تا برای اولین بار به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب جای بگیرد. بازیکنی که در تابستان به آبی‌ها ملحق شده بود آماده است تا نقش ریگی مصدوم را بازی کند. قابل پیش بینی است که داریوش شجاعیان به جای آرش رضاوند یک مقدار جلوتر از مهدی پور وظیفه هافبک بازیساز را داشته باشد و در گوشه‌های خط میانی هروویه میلیچ و بابک مرادی نقش آفرینی کنند. مرادی در صورت حضور در این بازی، برای اولین بار فیکس می‌شود او برابر فولاد در دقایق پایانی برای لحظاتی در زمین حضور داشت.

غیبت مرتضی تبریزی و همینطور مصدومیت شیخ دیاباته موجب می‌شود تا کادرفنی از زوج مهدی قایدی و امیرارسلان استفاده کنند. این دو در مسابقه اول لیگ برابر مس رفسنجان عملکرد موفقی داشتند و پس از آن تا به امروز موفق به گلزنی نشده‌اند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

رشید مظاهری، سید احمد موسوی، محمد نادری، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ و بابک مرادی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

 

دیدگاه تان را بنویسید