والارضای استقلالی و تاثیر ژن پروین برای حضور در پرسپولیس!

پیشکسوت پرسپولیس به حضور نوه علی پروین در تیم های پایه واکنش نشان داد و گفت: او هم یکی مثل بقیه ، نمی دانم چرا به این مورد حساس شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حضور والا رضا نوه علی پروین در تیم پایه های این تیم گفت: خیلی‌ها در تیم پایه تست می‌دهند، نوه پروین هم یکی از آن‌ها، تکنیک والا رضا خیلی خوب است.  دور از تعصب بگویم تکنیک او خیلی خوب است. فعلاً هم با بچه‌ها تمرین می‌کند و هنوز اسامی تیم‌های پایه را رد نکرده‌ایم.

او ادامه داد: خیلی‌ها سر تمرین می‌آیند و از آنها تست می‌گیریم. نمی‌دانم چرا به این مورد حساس شدند. الان 30 نفر در تیم نوجوانان تمرین می‌کنند و نهایتاً از بین آنها مربیان بازیکنان را انتخاب خواهند کرد. آیا کسی حق ندارد تست بدهد؟

به گزارش جی پلاس، این اتفاق در حالی رخ می دهد که هفته گذشته نیز پنجعلی در واکنش به این اتفاق اعلام کرده بود که آیا همه مشکلات فوتبال ما حل شده و فقط نوه علی پروین مانده است؟! قطعا مشکلات فوتبال ما فراتر از این هاست اما کار اشتباه در هر سطحی اشتباه است و نمی توان گفت چون والارضا نوه پروین است نباید به حضورش در تیم پایه های پرسپولیس انتقاد کرد.

بسیاری نیز نسبت به اضافه وزن بالای والارضا انتقاد کرده بودند و برایشان جای سوال بود که او چگونه قادر است فوتبال بازی کند و پنجعلی می گوید او تکنیک بالایی هم دارد.

نکته جالب توجه دیگر هم این است که علی پروین بارها اعلام کرده بود که تنها عضو استقلالی خانواده اش همین نوه حاضر در تیم پایه های پرسپولیس است! در روزهای اخیر اعلام شده که او در گذشته استقلالی بوده و حالا پرسپولیس است! البته او چاره دیگری جز این کار ندارد چرا که بازیکنی که با این شرایط در تیم پرسپولیس قبول می شود نمی تواند بگوید هنوز هم استقلالی است!

شاید والا رضای نوع علی پروین یک بازیکن با استعداد و فنی هم باشد اما سوالی که پیش می آید این است که آیا اگر یک بازیکن مستعد دیگر با این شرایط در تست های پرسپولیس شرکت می کرد و پدربزرگش علی پروین نبود بازهم پنجعلی او را قبول می کرد یا خیر؟!

4521703

دیدگاه تان را بنویسید