به روزرسانی شگفت انگیز نرم افزارWord

شرکت مایکروسافت امکان جدیدی را برای نرم افزارر محبوب خود یعنی Word فراهم آورده است که به وسیله آن، چه کاربران تخصصی و چه استفاده های روزانه، میتوانید بسیار سریع تر و راحت تر یادداشت برداری کنید.

لینک کوتاه کپی شد
 

جی پلاس، بر اساس خبری که شرکت مایکروسافت بر روی صفحه سایت خود قرار داده است، این نرم افزار محبوب هم اکنون قابلیت جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار میدهد که به وسیله آن رونوشتی از فایل های صوتی که از فرمت های .mp3، .wav، .m4a و .mp4 ایجاد نماید.

 

آپدیت شگفت انگیزی برای نرم افزار Word منتشر شد

 شرکت مایکروسافت امکان جدیدی را برای نرم افزارر محبوب خود یعنی Word فراهم آورده است که به وسیله آن، چه کاربران تخصصی و چه استفاده های روزانه، میتوانید بسیار سریع تر و راحت تر یادداشت برداری کنید. بر اساس خبری که شرکت مایکروسافت بر روی صفحه سایت خود قرار داده است، این نرم افزار محبوب هم اکنون قابلیت جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار میدهد که به وسیله آن رونوشتی از فایل های صوتی که از فرمت های .mp3، .wav، .m4a و .mp4 ایجاد نماید.

وورد

 این قابلیت جدید که Transcribe in Word به صورت فعالانه از فایل هایی که در قسمت مخصوص این نرم افزار آپلود میشود، رونوشت بر خواهد داشت و میتوان آن را ویراست کرد و در میان متن آن کلمه ای را جستجو نمود.

 همچنین، در قابلیت جدید این نرم افزار، به صورت خودکار صدای چند نفر را از یکدیگر جدا میکند و به صورت متفاوت آن ها را نگارش میکند تا خوانش آن بسیار راحت تر شود.

 این قابلیت هم اکنون برای کاربرانی که از Microsoft 365 و نسخه وب Microsoft Word استفاده میکنند، در دسترس میباشد، اما این قابلیت فعلاً تنها بر روی مرورگرهای Edge و Google Chrome قابل دسترس و استفاده خواهد بود.

 حال با قابل دسترس قرار گرفتن قابلیت جدید نرم افزار Word، در رقابت با دیگر نرم افزارهایی که قابلیت تبدیل صوت به متن را دارند، مانند نرم افزارهای Nuance Dragon و  Speechmatics قرار گرفته است که تنها میتوانند قابلیت تبدیل صوت به متن را داشته باشند و قابلیت های دیگر نرم افزار محبوب Word را ندارند.

وورد

 مایکروسافت در مورد این قابلیت جدید نرم افزار خود بیان کرده است که اگر یک خبرنگار باشید که در حال مصاحبه با مخاطبان خود است و یا محقق باشید که در یک جلسه کاری هستید و نیاز به تمرکز دارید، دیگر نیازی نیست که نگران یادداشت بردی های زیاد باشید.

 کاربران میتوانند از فایل هایی که بیش از 5 ساعت نباشد و یا حجم آن بیشتر از 200 مگابایت نباشد، استفادده کنند. همچنین شرکت مایکروسافت بیان کرده است که این قابلیت تا پایان سال جاری برای نرم افزارهای موبایل نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و سعی میشود تا زبان های بسیار دیگری نیز به این قابلیت اضافه گردد.

دیدگاه تان را بنویسید