به محمودآباد نروید، هیچ خدماتی ارائه نمی شود

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در محمودآباد، ارائه خدمات تفریحی در سواحل این شهرستان ممنوع است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد،گفت: در پی شیوع گسترده ویروس کرونا  یک هفته اخیر در محمودآباد،کلیه طرح‌های دریا تعطیل و ارائه خدمات تفریحی ممنوع شد.


او افزود: با توجه به  تاکیدات و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در خصوص شرایط بحرانی و وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع بیماری کرونا، ولی باز شاهد اجتماع و حضور گسترده خانواده‌ها در سواحل و پارک‌ها بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

محتاطی گفت: با توجه به تعطیلی شناگاه‌های ساحلی و مواج بودن دریا، ولی ناجیان غریق در مناطق ممنوعه و آزاد استقرار دارند ولی انتظار می‌رود با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران از شنا در دریا پرهیز کنند.

او افزود: پروتکل‌های بهداشتی از سوی فعالان گردشگری در ساحل اعم از چهارچرخ و جت اسکی و سایر شناور‌ها صورت نمی‌گیرد و مسافران نیز هیچ توجهی به این مهم نداشته و شاید یکی از دلایل گسترش و شیوع ویروس کرونا در سواحل همین موضوع باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد از گسترش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه ظرفیت بیمارستان شهدای محمودآباد پاسخگوی افراد مبتلا نیست و در چند روز گذشته شاهد جان باختن تعدادی از شهروندان بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید