نگاهی بر فیلم های روز سینما آنلاین کشور

فیلم‌های آنلاین سینمایی که تعداد آنها محدود است اکران آنلاین آنها می‌تواند در نهایت به نفع سازندگان فیلم و فیلم‌بینانی باشد که به دنبال دیدن جدیدترین فیلم‌ها هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اگر علاقه‌مند به سینما رفتن هستید حالا هم می‌توانید فضایی شبیه به سینما داشته باشید. بلیط را آنلاین بخرید و در زمانی مشخص به تماشای فیلم بنشینید و در انتخاب‌های محدود خود فیلم مورد نظر را انتخاب کنید.

کرونا فضاهای جمعی بسیاری را به تعطیلی کشاند که و یکی از مهم‌ترین آنها سینما بود. در روزهای کرونا سینماگران تصمیمی تازه گرفتند که فیلم‌های خود را به صورت آنلاین به اکران درآورند.

کشتارگاه

فیلم «کشتارگاه» ساخته عباس امینی است که در جشنواره فیلم فجر ۳۸ به نمایش درآمد. امینی پیش از اکران آنلاین فیلمش گفته بود که رغبتی آن‌چنانی به اکران آنلاین ندارد اما چون قدرتی در اکران‌های عموم ندارد این راه را انتخاب خواهد کرد.

فیلم کشتارگاه در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. تصویری که در این فیلم ارائه می‌شود، دنیایی است که در آن شخصیت‌ها همه مجبور هستند برای گذر زندگی خود کارهای غیرقانونی انجام دهند. هر کدام از شخصیت‌ها گناهان بزرگی دارند که برای به زندان افتادن همیشگی آنها کافی است.

مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، باران کوثری، حسن پورشیرازی، حامد علیپور از جمله بازیگران «کشتارگاه» هستند و فیلمبرداری این فیلم در بخش‌هایی از شهر آبادان و تهران انجام شده است و نقدهای از سمت صاحب‌نظران بر بازی بازیگرانی مانند باران کوثری وارد شده است.

تیغ و ترمه

فیلم «تیغ و ترمه» ساخته کیومرث پوراحمد است. پوراحمد با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «آتش بدون دود» وارد سینما شد و فیلم شب یلدا را با الهام از زندگی خودش ساخت. مادرش، پروین‌دخت یزدانیان با بازی در فیلم‌های او، کار بازیگری را شروع کرد و دخترش، مریم پوراحمد در فیلم شب یلدا بازی می‌کند.

کارگردان «قصه‌های مجید» حالا تیغ و ترمه را به نمایش آنلاین گذاشته است. فیلمی که در مورد ترمه، دختر بیست و شش ساله‌ای است که با عموی خود زندگی می‌کند و با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ می‌دهد و راز بزرگ و مهمی برملا می‌شود و اکثر کارشناسان و منتقدان سینما بر این باور هستند که «تیغ و ترمه» شب یلدای دیگر پوراحمد است.

در این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی، دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان بازی کرده‌اند.

بهت

زوجی پس از ۲۰ سال فراق دوباره همدیگر را پیدا می‌کنند و برای تحکیم عشق‌شان، کاری می‌کنند که سرنوشت فرزندان‌شان را با زوجی از طبقه پایین جامعه پیوند می‌زند. غافل از این که این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است.

فیلم «بهت» بدشانس بود که پس از سه سال از زمان ساخت و بی‌سر و صدا پخش خود را در طرح اکران آنلاین آغاز کرد اما همزمان با توزیع نسخه غیرقانونی آن مواجه شده است.

این فیلم که محصول ۱۳۹۶ است تاکنون نتوانسته بود به اکران عمومی برسد و در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده و بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری در آن به هنرمندی پرداخته‌اند.

زیر نظر

اگر مایل هستید که در اکران‌های آنلاین فیلمی طنز ببینید «زیرنظر» را از دست ندهید. فیلمی به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته است و مجید صالحی با فیلم‌های گذشته‌اش اثبات کرده است که موقعیت‌های طنز خوبی را خلق می‌کند.

محسن که نقش آن را رضا عطاران بازی می‌کند پس از خرید به خانه باز می‌گردد و متوجه می‌شود مبلی که امید روی آن نشسته سوراخ شده و امید را مقصر می‌داند، مهشید همسر محسن به این مبل بسیار علاقه دارد و او در حال برگشت بدون برنامه‌ریزی قبلی از سفر شمال است، محسن و امید تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکل را حل کنند.

در اکران عمومی با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی،  مهران احمدی، رضا پرستش، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

دیدگاه تان را بنویسید