هافبک منچسترسیتی ضرورت یک ماه تمرین برای آمادگی لیگ برتر

هافبک منچسترسیتی گفت برای این که آماده رقابت های لیگ برتر شوند به یک ماه تمرین نیاز دارند تا بتوانند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، در حالی که تمرینات تیم های لیگ برتری در حال آغاز شدن است تا ادامه فصل جدید لیگ برتر برگزار شود، رحیم استرلینگ هافبک منچسترسیتی هشدار داده است که بازیکنان لیگ برتر حداقل یک ماه تمرین  قبل از شروع مجدد بازیها نیاز دارند.

استرلینگ، ستاره انگلیس می گوید که  برای بازگشت به بازی های بعد از بیش از دو ماه توقف به خاطر ویروس کرونا بسیار مصمم است اما تأکید کرده است که پس از چنین توف طولانی مدت بازیکنان زمان می برد تا به تناسب اندام خود بازگردند.

استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی معتقد است که نباید با عجله روبرو شود و بازیکنان در صورت بازی در یک سطح عالی باید تا پنج هفته زمان نیاز داشته باشند. در همین رابطه او گفت: برای بازی در سطح عالی به چهار تا پنج هفته کامل احتیاج دارید، به خصوص اگر می خواهید دوباره به رقابت بپردازید ، نباید این مسئله را ساده گرفت چون یک مصدومیت می تواند زندگی یک فوتبالیست را تمام کند و باید کاملا مراقب بود. مسئولان باید بالاترین حمایت ها را از تیم ها انجام دهند. آنها سعی می کنند بازی ها را از ۱۲ ژوئن آغاز کنند، اما ما هنوز در انتظار دولت هستیم تا کار را پیش ببرد ، باشگاه ها در حال مذاکره هستند و تمام تلاش خود را برای یافتن بهترین راه حل انجام دهند. ما چند جلسه تمرینات خود را لغو کرده ایم تا در مورد شروع مجدد رقابت ها صحبت کنیم. 

دیدگاه تان را بنویسید