گزارش جی پلاس

میزان بدهی پرسپولیس به خارجی ها چقدر است؟ +اسامی طلبکاران

بدهی‌های خارجی پرسپولیس به حدی است که می‌توان این تیم را بدهکارترین تیم ایران نامید که باید مبلغی در حدود 40 میلیارد تومان به افرادی مانند برانکو و دستیارانش بپردازد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیسی ها با وجود قهرمانی‌های کم دردسر در فصول گذشته اما از نظر مدیریتی روزهای سختی را سپری کردند و اکنون بدهکارترین باشگاه ایران محسوب می شوند. آن ها در کنار بدهی به بازیکنان کنونی خود که موجب فراهم شدن زمینه فسخ قرارداد این بازیکنان شده، به مربیان و بازیکنان سابق خود در ایران و خارج از کشور هم بدهکار هستند.

مهم‌ترین تهدید برای پرسپولیسی‌ها در مقطع کنونی مربوط به کسانی است که برای دریافت طلب خود از طریق فیفا وارد عمل شدند و اکنون علیه این تیم حکم گرفته‌اند تا از این طریق به مطالبات خود برسند و اگر پرسپولیس حق و حقوق آن‌ها را پرداخت نکند، شامل جرایم انضباطی از جمله محرومیت از فصل نقل و انتقالات و همینطور کاهش امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر رو به رو می‌شود.

بررسی شکایت مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس نشان می‌دهد که این باشگاه در آینده نزدیک با پرونده‌های انضباطی زیادی روبه‌رو خواهد شد که می‌تواند تبعات سنگین و فاجعه‌باری در پی داشته باشد. جی پلاس نگاهی اجمالی به فهرست طلبکاران خارجی پرسپولیس خواهد داشت که با یک ضرب و تقسیم ساده می توان ارزش تومانی بدهکاری پرسپولیس به خارجی ها را محاسبه کرد.

برانکو ایوانکوویچ – 20 میلیارد تومان

هنوز دوشنبه ای که قرار بود مسئولان پرسپولیس طلب برانکو را پرداخت کنند نرسیده است و او اکنون با حکم فیفا علیه پرسپولیس در انتظار دریافت طلبش از این تیم است.

ماریو بودیمیر – هشت میلیارد تومان

مهاجم کروات که فصل گذشته کمتر از نیم فصل برای پرسپولیس بازی کرد و مجموعا بیش از یک یا دو گل به ثمر نرساند، حدود هشت میلیارد تومان از پرسپولیس می‌خواهد.

زلاتکو ایوانکوویچ – سه و نیم میلیارد تومان

زلاتکو

 

برادر برانکو که بیش از یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت و کمتر با رسانه‌ها و هواداران صحبت می‌کرد، حدود سه و نیم میلیارد تومان از دستمزد باقی مانده خود را می‌خواهد. او در حال حاضر به همراه برادرش در تیم ملی عمان فعالیت می‌کند.

ایگور پانادایچ - دو میلیارد و 800 میلیون تومان

دیگر دستیار برانکو یعنی ایگور پانادایج هم که مسئولیت امور دروازه‌بانی این تیم را بر عهده داشت، از پرسپولیس حدود دو میلیارد و 800 میلیون تومان طلبکار است.

مارکو – دو میلیارد تومان

مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس و دستیار سابق برانکو هم دو میلیارد تومان طلبکار است و در انتظار دریافت مطالباتش است. موضوع جالب درباره دستیارهای برانکو این است که از این هشت میلیارد تومان، حدود چهار میلیارد تومان به علت غرامت دیرکرد در پرداخت دستمزد اعمال شده است!

چوک، گابریل و نیلسون – دو میلیارد تومان

چوک، دستیار سابق برانکو و فرناندو گابریل، هافبک برزیلی پرسپولیس در دوران حضور حمید درخشان در پرسپولیس و همینطور نیلسون کوریا، دروازه بان سرخپوشان در دوران مربیگری علی دایی هم حدود دو میلیارد تومان طلبکار هستند که مربوط به چندین سال قبل است و جای تعجب دارد که در این سال ها مطالبات این افراد پرداخت نشده است.

گابریل کالدرون - ؟

کالدرون

دیگر پرونده‌ای که سرخپوشان را تهدید می‌کند مربوط به کالدرون، مربی آرژانتینی پرسپولیس است که بعد از نیم فصل حضور در ایران به علت پرداخت نشدن مطالبات این تیم را ترک و قراردادش را فسخ کرد. وی از پرسپولیس در فیفا شکایت کرده و احتمالا حکمی را علیه سرخپوشان بگیرد.

به گزارش جی پلاس؛ اگر بدهی‌های پرسپولیس با بازیکنان کنونی و همینطور بازیکنان ایرانی سابقش را کنار بگذاریم، با یک حساب سرانگشتی، سرخپوشان باید برای بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود حدود 40 میلیارد تومان پرداخت کنند. از طرفی هنوز رای شکایت کالدرون و دستیارانش هم صادر نشده و این مسائل باعث آشفتگی شدید در پرسپولیس خواهد شد.

این مسائل در کنار مشکلات مربوط به اسپانسر و اختلافات در هیات مدیره پرسپولیس می‌تواند این تیم را دچار مشکلات بسیاری کند.

میزان بدهی استقلال به خارجی ها چقدر است؟ +اسامی طلبکاران

فیفا درخواست پرسپولیس را پذیرفت

برنامه پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو

خطر محرومیت بیخ گوش پرسپولیس!

اقدام لحظه آخری پرسپولیس در واکنش به محکومیت این باشگاه

پرسپولیس در آستانه محرومیت از نقل و انتقالات

دیدگاه تان را بنویسید