تمجید هانز فلیک از هاینکس در تولد هفتاد و پنج سالگی اش

یوپ هاینکس برای سرمربی بایرن مونیخ بهترین مربی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بایرن مونیخ با یوپ هاینکس بهترین دوران تاریخ خود را تجربه کرد و توانست قهرمانی در سه گانه را در سال ۲۰۱۳ به دست آورد.

هانز فلیک سرمربی کنونی بایرن مونیخ به ستایش از هاینکس پرداخت و به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگی این مربی بزرگ گفت: هاینکس با اختلاف زیاد نسبت به دیگر مربیانی که زیر نظر آنها کار کردم بهترین مربی ام به شمار می آید. او رفتار خیره کننده ای با بازیکنان داشت و سبک خاص خود را هم داشت. به نظرم سبک کار من بسیار شبیه به هاینکس است.

سرمربی بایرن ادامه داد: به خاطر می آورم که یک روز سر تمرین آمدم و می خواستم تمرین کنم که هاینکس من را صدا زد و گفت که امروز نیازی به تمرین کردن تو نیست. به او گفتم که من آمده ام تا تمرین کنم اما او گفت که از عملکرد من راضی است و باید به خانه بروم و استراحت کنم. ابتدا معنی این حرکت هاینکس را نفهمیدم اما بعدا توضیح داد که از کار من بسیار راضی بوده است و به همین خاطر خواست که به من پاداش دهد و دو روز استراحت کردم.

فلیک در پایان گفت: چنین رفتاری از یک مربی در آن زمان شایع نبود بلکه یک رفتار خاص بود که هاینکس این کار را کرد و در من تاثیر زیادی داشت. این رفتار هاینکس در شخصیت من تاثیر گذاشت و او واقعا مربی بزرگی بود.

بایرن مونیخ زیر نظر فلیک توانسته نتایج درخشانی به دست آورد و به همین خاطر هم باشگاه تصمیم گرفت که قرارداد این مربی را تمدید کند.

دیدگاه تان را بنویسید