تاکید سعادتمند بر حضور خلیل‌زاده و منزوی در استقلال

مدیرعامل استقلال می‌گوید اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی همچنان در هیات مدیره این باشگاه حضور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در چند روز گذشته، وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال دست‌خوش مسائل مختلفی شده و گمانه‌زنی‌های متنوعی درباره اعضای آن مطرح می‌شود.

در حال حاضر مهم‌ترین مساله هیات مدیره باشگاه استقلال عضو بودن یا نبودن اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی است که اظهارات این دو فرد تا اینجای کار نشان می‌دهد تمایلی به حضور در استقلال ندارند اما وزارت ورزش و جوانان مانع جدایی این افراد از باشگاه شده است.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر بازگشت خلیل زاده و منزوی به استقلال منتشر شد اما اسماعیل خلیل زاده در آخرین اظهارات خود به ایسنا تاکید کرد هیچ توافقی برای بازگشت صورت نگرفته است.

در همین رابطه امروز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی همچنان در حضور دارند و به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه به کار خود ادامه می‌دهند.

با وجود صحبت‌های مدیرعامل استقلال، باید دید نتیجه این اظهارت متقابل به کجا خواهد رسید و کدام جبهه بالاخره حرف خود را به کرسی می‌نشاند. آیا کامران منزوی و اسماعیل خلیل‌زاده به استقلال باز می‌گردند یا قرار است اتفاقات دیگری برای هیات مدیره استقلال رخ دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید