در افزایش قیمت دستکش یک بار مصرف پای دلالان در میان است

عضو انجمن تولید کنندگان ظروف یک بار مصرف گفت: قیمت دستکش یک بار مصرف مانند گذشته بوده و این دلالان هستند که گران فروشی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ حمید صمدی عضو انجمن تولید کنندگان ظروف یک بار مصرف درباره وضعیت تولید ظروف و دستکش یک بار مصرف گفت: فعالیت اکثر تولید کنندگان ظروف یک بار مصرف به تعطیلی کشانده شده است چرا که رستوران داران و هتل داران که بیشترین متقاضی آنها بودند تعطیل شده اند و تقاضایی ندارند. 

او بیان کرد: هم اکنون بیشترین تقاضا برای برای دستکش و کیسه فریزر است. در تولید این دسته از کالاها هیچ مشکلی وجود ندارد و روال تولید همانند گذشته است.

عضو انجمن تولید کنندگان ظروف یک بار مصرف با بیان اینکه بیماری کرونا هیچ تاثیری بر تولید مواد نداشته است و طبق برنامه عمل شده، به طوری که با توجه به نیاز داخل آمار بخش تولید هم افزایش پیداکرده است، تشریح کرد: مواد اولیه برای تولید ظروف یک بار مصرف وجود دارد و مشکلی در تولید آن نیست اما مسئله این است که مواد آن گران است. 

صمدی با بیان اینکه قیمت دستکش یک بار مصرف افزایش نیافته است، گفت: با شیوع بیماری کرونا و به دلیل افزایش تقاضا برای این کالا، قیمت آن به دست دلالان افزایش یافت در غیر اینصورت هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص دستکش نداشته ایم و با همان قیمت گذشته به بازار عرضه می شود. 

او افزود: برخی از دلالان و سودجویان برای استفاده از فرصت به وجود آمده، قیمت دستکش و لوازم بهداشتی را افزایش داده اند در صورتی که قیمت این دسته از کالاها مانند گذشته است و تفاوتی ندارد.

عضو انجمن تولید کنندگان ظروف یک بار مصرف تشریح کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به وجود آمده است، عرضه کالا به صورت دقیق انجام می‌شود و مشکلی در توزیع این کالا وجود ندارد. علاوه بر این تقاضا برای استفاده از دستکش یک بار مصرف افزایش پیدا کرده و به تبع هم صنایع پتروشیمی هم برای تامین نیاز این بازار‌ها تلاش خود را افزایش می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید