زیدان:خشم هواداران را درک می کنم/ کروس به الکلاسیکو نمی‌رسد

سرمربی رئال پیش از ال کلاسیکو گفت: درست است اکنون در شرایط سختی به سرمی بریم اما ما باید مثبت اندیش باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم فوتبال رئال مادرید فردا(یکشنبه) در حساس ترین دیدار باشگاهی جهان میزبان بارسلونا است تا یک ال کلاسیکوی دیگر برگزار شود.

زیدان، سرمربی رئال پیش از این دیدار حساس، گفت: درست است ما اکنون در شرایط سختی به سرمی بریم اما ما باید مثبت اندیش باشیم. چیزهای منفی که درباره ما می گویند را گوش نمی دهیم. ناراحتی و خشم هواداران را درک می کنیم ولی نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم.

وی افزود: وقتی شما نتیجه بد می گیرد همه دنبال چیزی هستند اما وقتی نتیجه مثبت باشد همه چیز عادی خواهد بود. تونی کروس به این بازی نمی رسد اما ما بازیکنان خوب دیگری داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی رئال ادامه داد: اهمیت مسی در ترکیب بارسلونا را می دانم. ممکن است بدون او بارسلونا بد بازی کند اما در کل آنها تیمی خوب هستند. ما باید تمرکز خود را به تیم خود بگذاریم. درباره آینده ام باید با افرادی دیگری صحبت کنید. هدف ما در تمام بازی ها برد است تا به جام برسیم.

سرمربی رئال در پایان گفت: درست است ما آخرین بازی خود را باختیم اما وضعیت ما بحرانی نیست. این طبیعت فوتبال است شما گاهی اوقات می بازدید. قلب، عقل و اتحاد 3 کلید واژه ما برای عملکرد عالی در ال کلاسیکو است و همه بازیکنان باید تمام این 3 کلید واژه را در این بازی حساس داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید