گلایه علیرضا دبیر از بودجه ناکافی کشتی

رئیس فدراسیون کشتی از توزیع بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۱۳۹۸ گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا دبیر پس از پایان گزارش حسابرس در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: طبق قانون، حسابرس می‌تواند بیشتر از سه سال بماند یا خیر و این را از هیات رییسه سوال می کنم. البته هر چه سوال بپرسیم و شفاف سازی کنیم بهتر است البته ما در یک تیم هستیم. گلایه من از اعضای هات اجرایی است.

در این میان سعیدی از دبیر خواست در مورد گزارش حسابرس صحبت کند و دبیر پاسخ داد: من سه دقیقه فرصت دارم و می خواهم صحبت کنم چرا گارد می گیرید. بودجه کشتی در سال ۹۵، ۵ میلیارد تومان بوده است. امروز در بودجه  ۹۸ تنها ۲ میلیارد تومان به کشتی می‌دهید. واقعا کشتی را دریابید. من دنبال آمدن به هیات اجرایی نیستم و همین دوستان بمانند اما نباید کسانی که در هیات اجرایی هستند دنبال بودجه فدراسیون خودشان باشند. می خواهم عدالت در توزیع بودجه رعایت شود. آقایان هیات اجرایی عدالت در توزیع بودجه در سال ۹۸ نبود.

صالحی امیری در پاسخ به دبیر گفت: تذکر دبیر را وارد می دانم و باید شاخص و مبنا برای توزیع بودجه داشته باشیم و در جلسه سلطانی فر با فدراسیون ها شاخص ها را بیان می‌کنم. شهادت می دهم این بودجه برای کشتی کافی نیست. بقیه فدراسیون ها هم حق دارند. ما مسئول همه بودجه فدراسیون ها نیستیم فقط بودجه المپیک را باید تامین کنیم. اگر می گویید بودجه کم و زیاد شده این ذهنیت شما است. اگر عزیزان ابهام دارند در اتاق من باز است بیایند و هر مسئله ای هست بپرسند.

او افزود: ما بودجه را در اختیار شما می‌گذاریم خودتان توزیع کنید. من فکر می کنم عادلانه توزیع شده است. کل کمک ما به فدراسیون ها ۳۳ میلیارد بوده است. من شما را با نمایندگانی از کمیته دعوت می کنم جداول را در اختیار شما می گذارم تا شما توزیع کنید. کشتی روی سکو برود همه خوشحال می شویم. برای من هیچ کدام فرقی ندارید و ما حق نداریم تبعیض داشته باشیم.

دبیر دوباره پاسخ داد: من گذاشتم درد دل هایمان را با آقای سلطانی‌فر کنم. اما بحث این است بدهی یک فدراسیون صفر است و یکی دیگر ۶۰ میلیارد بدهی دارد. البته این بحث ها در مجمع طبیعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید