احداث یک صد مدرسه تا سال 1400 در نیشابور توسط یک خیر مدرسه‌ساز

خیر مدرسه ساز نیشابوری گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‎ای که سال ۱۳۹۴ با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد تا سال ۱۴۰۰ تعداد مدارس وکیلی به یک صد مدرسه می‎رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ عبدالرضا وکیلی، روز پنجشنبه 26 دی‌ماه در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه آموزشی خیرساز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیشابور برگزار شد، عنوان کرد: سال ۱۳۹۴ با حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم گشایش مدرسه وکیلی شماره ۳۰، تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید که تعداد مدارس وکیلی تا سال ۱۴۰۰ به یک صد مدرسه برسد.

وی ادامه داد: پس از امضای تفاهم‌نامه، احداث مدارس وکیلی با سرعت دنبال شد که در سال ۱۳۹۵ و برای اولین بار در کشور طی پنج ماه ۲۶ باب مدرسه به بهره‌برداری رسید، از سال ۱۳۹۷ تاکنون نیز ۱۴ مدرسه ساخته شد.

وی بیان کرد: اگرچه قرار بود امروز مدرسه وکیلی شماره ۹۰ به بهره‌برداری برسد ولی با مشکلاتی که به وجود آمد، این روند به تاخیر افتاد و از برنامه عقب ماندیم به همین علت امروز مدرسه وکیلی 80 را افتتاح می‎کنیم.

این خیر مدرسه‌ساز گفت: امیدواریم با حل مشکلات بتوانیم روند ساخت مدارس وکیلی را با سرعت بیشتری از سر بگیریم، البته امروز تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ مدرسه را امضا می‎کنم.

آموزشگاه ۱۲ کلاسه "شهید رحمت‌الله چمبری" (وکیلی ۸۰) به همت "عبدالرضا وکیلی" خیر مدرسه‌ساز در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و پانصد میلیون ریال احداث شده است. همچنین امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش ۱۳ آموزشگاه دیگر که با همت و مشارکت این خیر احداث شده (مدارس وکیلی شماره ۶۷ تا ۸۰)، به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ واحد آموزشی دیگر تا پایان سال ۱۳۹۹ (آموزشگاه‌های وکیلی ۸۱ تا ۹۰) منعقد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید