ذوالفقارنسب: احتمال صعود تیم امید به المپیک خیلی کم شد

کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد شکست شاگردان تیم فوتبال امید کشورمان مقابل کره جنوبی، نتیجه‌ای عادلانه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیژن ذوالفقارنسب درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل کره جنوبی در دیدار دوم از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: کره جنوبی در این مسابقه برتر از ما بود و به پیروزی رسید. حریف خیلی به‌موقع به گل رسید، شرایطش را در طول بازی حفظ و ما را به خوبی کنترل کرد. فکر می‌کنم توانایی تیم ما بیشتر از این هم نبود.

وی با تمجید از عملکرد کره‌ای‌ها در این مسابقه خاطرنشان کرد: بازیکنان کره جنوبی در همه زمینه‌ها، از جمله از لحاظ تکنیکی، کار گروهی، برنامه‌ریزی، دفاع و حمله از ما بهتر بود. با احترام به تیم امید ایران و زحمات کادر فنی، فکر می‌کنم نتیجه‌ای به‌جز این عادلانه نبود.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مشکلاتی که شاگردان حمید استیلی با آن روبه‌رو بودند، به تسنیم گفت: تیم امید مدت زیادی است که تمریناتش را آغاز کرده، اما فراموش نکنیم کادر فنی این تیم تغییر کرده و همچنین به‌خاطر عدم همکاری لازم باشگاه‌ها با تیم امید، نباید بیشتر از این از این تیم توقع داشته باشیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد و ازبکستان مقابل کره جنوبی، چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

«شانس ما برای صعود خیلی کم شده، اما اگر مقابل چین با اختلاف دو گل پیروز شویم و ازبکستان بتواند کره جنوبی را شکست دهد، به مرحله بعدی می‌رسیم.» ذوالفقارنسب ضمن بیان این جمله گفت: صعود از گروه C اتفاق دور از ذهنی نیست. چون به‌جز کره جنوبی، فاصله تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است. نمی‌دانم تیم ما امروز تحت تأثیر چه چیزی بود و کره جنوبی، عملکرد بسیار بهتری داشت. دوندگی، نوع بازی و فشار کره جنوبی، خیلی بهتر از ازبکستان بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید