جی پلاس

مدافع استقلال تنبیه شد/غلامی به خاطر درگیری از قافله تیم امید جا می ماند؟

در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید نامی از مدافع کلیدی و جوان استقلال دیده نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مدافع موفق این فصل استقلال به دلیل درگیری با یکی از مربیان تیم امید ایران در لیست سیاه قرار گرفته است.

موضوع مربوط به عدم دعوت از عارف غلامی به تیم امید ایران علی‌رغم نمایش موفقی که طی دیدارهای این فصل استقلال از خود به جا گذاشته به علامت سوال بزرگی تبدیل شده است.

او چندی پیش مدعی شد اینکه به تیم امید دعوت نمی‌شود به دلیل یک سری مشکلات درون خانوادگی است اما عدم دعوت از این بازیکن به اردوی تیم المپیک ایران مربوط به درگیری با رضا شاهرودی، مربی تیم ملی داشته است.

غلامی جوان که اکنون در ابتدای مسیر حرفه‌ای قرار دارد در شرایطی که انتظار می‌رود با رعایت کسوت و احترام به بزرگتر، برخورد بهتری با مربی تیم امید داشته باشد، رفتاری از او سر می‌زند که باعث می‌شود از سوی حمید استیلی در لیست سیاه قرار گیرد و شانس تجربه بزرگی را از خود دور کند.

با این حال انتظار می‌رود اگر اشتباه بزرگی از غلامی سر نزده، یکی از پیشکسوتان استقلال برای رفع مشکل ستاره خط دفاعی این تیم در تیم ملی امید میانجیگری کند تا هم غلامی به اشتباهش پی ببرد و هم تیم ملی از داشتن مدافع آماده‌ای مانند غلامی بهره مند شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید