چگونه در سفر به تهران و اطراف آن روزانه سوئیت و ویلا رزرو کنیم ؟

در تمامی ایام سال شهر تهران مقصد بسیاری از میهمانان است که برای سفرهای کاری، درمانی، سیاحتی و تفریحی چند روزی را در این شهر اقامت می کنند، برخی افراد برای اقامت راهی هتل ها و مسافرخانه ها میشوند و بسیاری هم به دلیلی تعداد همسفران خود یا راحتی بیشتر یک سوئیت یا اپارتمان مبله را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می نمایند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شهر تهران یک کلانشهر بزرگ است و زیرساخت های اقامتی به نسبت جمعیت و میهمانان جوابگوی هجوم مسافرین مخصوصا در ایام پیک سال نمی باشد. بسیاری به دنیبل یک محل اقامت در نزدیکی بیمارستان ها یا مراکز خرید می باشند یا به دنبال یک آپارتمان و خانه ارزان یا لوکس در یک منطقه دلخواه تا برای چند شب اجاره کنند. برای رسیدن به این خواسته چندین راه وجود دارد، اول از همه مراجعه به برخی از املاکی های شهر تا اگر پیشنهادی دارند شما را راهنمایی کنند، دوم مراجعه به سایت های انتشار اگهی بصورت عمومی یا بخش آگهی روزنامه ها و سوم مراجعه به سایت های اینترنتی مختلف.

1هر کدام از راه های اجاره روزانه دغدغه های خاص خود را دارد اما مهمترین دغدغه ها به وجود امکان رزرو پیش از تاریخ سفر، اطمینان از میزبان و یا واسط می باشد. همچنین امکان مقایسه ملک های مختلف متناسب با سلیقه میهمان نیز از جمله دغدغه ها می باشد. بصورت نرمال برای انتخاب میزبان باید هوشیار بود تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشد. بسیاری با انتشار آگهی های جعلی و نبود نظارت کافی برا اگهی ها اقدام به کلاهبرداری می کنند و یا پول افراد را میدزدند یا ملکی متفاوت از سلیقه و انتخاب میهمان به وی تحویل میدهند. همچنین اطمینان از محل ملک و شرایط داخلی آن نیز بسیار مهم است.

در چند سال اخیر با رشد تکنولوژی در سطح دنیا و وایران شاهد حضور شرکت هایی تحت عنوان استارتاپ به حوزه های مختلف از جمله گردشگری هستیم که بسیاری از چالش های مردم در بحث خرید و رزرو ها را بصورت کاملا آنلاین و اینترنتی حل نموده است. در بخش رزرو و اجاره روزانه ویلا، سوئیت و اقامتگاه نیز استارتاپ های مختلفی وجود دارد که میتوان به یکی از آنها به نام میهمان شو اشاره نمود.که پس از گذشت یکسال از حضور خود در این حوزه با رشد چشمگیری همراه بوده است. این استارتاپ با آدرس اینترنتی mihmansho.com بیش از هزار میزبان مورد اعتماد را گرد هم آورده و با داشتن هزاران ویلا، خانه، منزل مبله در تمامی نقاط کشور به راحت ترین شکل امکان رزرو را در اختیار شما قرار میدهد.

کافی است سری به این سایت بزنید و با انتخاب شهر مقصد تمای سوئیت ها، آپارتمان های مبله و ویلا ها را به همراه تصاویر، مشخصات ملک، مشخصات میزبان و قیمت در تاریخ های مختلف به همراه نظرات سایر میهمانانی که قبلا در هر ملک سکونت داشته اند را مشاهده و سپس بصورت کاملا آنلاین اقدام به رزرو نمایید.

مثلا برای اجاره سوئیت تهران میتوانید شهر تهران را انتخاب کنید و پس از آن بیش از 300 مورد را تمامی مناطق همچون انقلاب، پونک، جمهوری، زعفرانیه، تجریش، قیطریه، سعادت آباد، شهرک غرب، راه اهن، تهران پارس، نارمک و سایر نقاط تهران مشاهده کنید. قیمت ها در شهر تهران برای اجاره یک سوئیت ارزان از شبی 80 هزار تومان شروع میشود و تا قیمت شبی 2 میلیون تومان برای آپارتمان ها و ویلاهای لوکس و لاکچری ادامه پیدا می کند. اما نکته قابل تامل این است که میهمان شو سعی نموده تعداد سوئیت و آپارتمان مبله با قیمت مناسب بسیار زیاد باشد تا انتخاب میهمانان راحت تر صورت پذیرد.

2

در اطراف تهران نیز ویلاهای مختلفی برای افرادی که قصد گذراندن چند روز در یک منطقه خوش آب و هوا را دارند فراهم است. در مناطقی همچون دماوند، فشم، لواسان، کردان، جاجرود، طالقان و سایر نقاط که در تمامی ایام سال گردشگران بسیاری چند روزی را در آنجا سپری می کنند، برای اجاره ویلا در کردان با قیمت مناسب و امکانات مختلف همچون استخر، سونا، جکوزی، میز بیلیارد و غیره هم اکنون در میهمان شو بیش از 80 مورد ویلا وجود دارد که از قیمت شبی 200 هزار تومان تا شبی 3 میلیون تومان بسته به امکانات و لوکس بودن برای رزرو و کرایه وجود دارد. همچنین برای اجاره ویلا در دماوند و اطراف ان ده ها مورد برای اجاره وجود دارد.

سایت میهمان شو با داشتن کلیه مجوزه های لازم همچون نماد اعتماد دوستاره و مجوز اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی تلاش میکند با ایجاد کی پل ارتباطی قابل اعتماد میان میهمانان و میزبانان بخشی از نگرانی های افراد در بحص اقامت را کاهش دهد. همچنین بر اساس مدل کسب و کار این شرکت یک نوع جدید از منابع درامدی در سبد خانوار پدید امده و هم اکنون بسیاری از افراد املاک خالی خود را مبله نموده و بصورت روزانه اجاره می دهند. این موضوع بخصوص در مناطق روستایی که از سطح درآمدی پایین تری برخوردار هستند به وضوع تاثیری مستقیمی در وضع زندگی صاحب خانه ها گذاشته است.

شکی نیست که حضور استارتاپ های مختلف در زندگی بشر اثرات مفید زیادی در ایجاد بازارهای جدید و تعادل عرضه و تقاضا خواهد گذاشت. حمایت همه جانبه از استارتاپ ها که رویکرد اصلی دولت ها می باشد نمود بارز اهمیت و جایگاه این دسته از کسب و کار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید