ستایش سولسشایر از بازی تیمش مقابل شاگردان مورینیو

سرمربی منچستر یونایتد از عملکرد تیمش در دیدار برابر تاتنهام راضی و خوشحال است و این دیدار را بهترین بازی تیمش دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ منچستر یونایتد در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در اولدترافورد از تاتنهام پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

سولسشایر به ستایش از عملکرد شاگردانش در این دیدار پرداخت. او بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. می‌توانستیم که گل‌های بیش‌تری هم به ثمر برسانیم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و بد شانس بودیم که بازی مساوی شد. خوشبختانه در نیمه دوم هم با  انگیزه بالایی بازی کردیم. به بازیکنان بعد از بازی تبریک و به آن‌ها گفتم که این بهترین نمایش‌شان بود. برابر لیورپول و چلسی هم خوب بودیم اما برابر تاتنهام بسیار خوب بودیم و این بهترین نمایش ما بود.

ستاره شیاطین سرخ در این دیدار راشفورد بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. سولسشایر درباره راشفورد گفت: این بدون شک بهترین بازی راشفورد هم بود. او بسیار قوی و باکیفیت بازی کرد و بدون ترس بازی بی نقصی را به نمایش گذاشت. بازیکنان از بازی خود لذت برند و درخشیدند و قطعا هواداران هم از این بازی خوب لذت بردند. راشفورد بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او دو گل به ثمر رساند و چند ضربه خوب هم زد.

سرمربی یونایتد درباره واکنش مورینیو بعد از شکست گفت: همه ما مربیان از شکست بیزار هستیم و طبیعی است که مورینیو هم شکست را دوست نداشته باشد.

یونایتد با پیروزی در این دیدار با ۲۱ امتیاز به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید