واکنش وزارت ورزش به انتخاب نشدن بیرانوند: لابی‌های غیرمنصفانه کشورهای عربی حق مسلم ما را تضییع می‌کند

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: نمایش خیره‌کننده علیرضا بیرانوند در جام جهانی تحسین کارشناسان جهانی را به‌دنبال داشت، ولی متأسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا چشم خود را روی واقعیت بست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالحمید احمدی درباره انتخاب مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: علیرضا بیرانوند دروازه‌بانی در کلاس جهانی است و همگان دیدند نمایش خیره‌کننده و ارزشمند بیرانوند در جام جهانی 2018 روسیه تحسین کارشناسان جهانی را به دنبال داشت، ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا او را ندید!

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سال 2018 باید قطعاً بیرانوند مرد سال فوتبال آسیا می‌شد و مانند امسال لابی‌های ناجوانمردانه و مغایر با روح ورزش از سوی برخی کشورهای عربی و انتخاب های جهتدار AFC به راحتی حق فوتبال ایران را در چنین موقعیت‌هایی تضییع می‌کند.

احمدی افزود: حضور علیرضا بیرانوند در جمع سه بازیکن برتر آسیا مایه مباهات فوتبال ایران و هواداران پرشمار ورزش و فوتبال ملی است و قطعاً این انتخاب‌های نامنصفانه ذره‌ای از ارزش‌های او کم نمی‌کند و همچنان بهترین دروازه‌بان آسیاست.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: حمایت از چهره‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی مسئولیت و رسالت وزارت ورزش و جوانان است و برای حفظ شأن و منزلت آنها هر گونه پیگیری و حمایت لازم انجام خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید