حواشی مراسم برترین‌های سال آسیا + تصاویر

مراسم برترین‌های سال 2019 فوتبال آسیا امروز در هنگ کنگ برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم بهترین‌های سال آسیا 2019 به اتمام رسید و اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر بالاتر علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان بهترین بازیکن سال قاره کهن شد.

در حاشیه این مراسم، مهدی تاج با دو کاندید ایرانی این مراسم عکس یادگاری گرفت و شیخ سلمان رییس AFC هم در کنار آنها حضور داشت.

* بیرانوند در این مراسم با پارک جی سونگ، بازیکن کره‌ای پیشین منچستریونایتد و از مهمانان ویژه مراسم دیدار کرد و عکسی به یادگار انداخت.

 

* عکس یادگاری علیرضا بیرانوند در کنار ژاوی سرمربی السد و ماکینو دیگر نامزد بازیکن برتر سال آسیا

 

215

*در حاشیه این مراسم یکی از مجریان مراسم بهترین های سال فوتبال آسیا به جای استفاده از نام خلیج فارس ، خلیج عربی را به کار برد. بعد از این موضوع کاربران ایرانی به شدت واکنش نشان دادند و خواستار عذرخواهی AFC شدند.

* در حالی جایزه بهترین بازیکن سال 2019 آسیا به اکرم عفیف رسید که او در این مراسم حضور نداشت و ژاوی سرمربی السد، به دلیل غیبت او جایزه را به جای وی دریافت کرد.

ژاوی

* در این مراسم بعد از انتخاب اکرم عفیف به عنوان مرد سال حاضرین تشویق پرشوری نکردند و به نوعی از این انتخاب ناراحتی خود را اعلام کردند. سال گذشته نیز عبدالکریم حسن، مدافع قطری این جایزه را برنده شده بود.

دیدگاه تان را بنویسید