تیم رباتیک گناوه در فنلاند قهرمان شد

تیم رباتیک آموزشگاه روبیان سیستم بندرگناوه که به عنوان یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی در رقابت‌های بین‌المللی "فولک ریس" ( اتومبیل‌های خودران هوشمند) در کشور فنلاند حضور یافته بود به مقام اول نایل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم رباتیک آموزشگاه روبیان گناوه  یکی از مراکز فعال در زمینه رباتیک و برنده مسابقات بین‌المللی یزد در سال جاری زیرنظر مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان فعالیت دارد که  به دعوت‌ ربوتکس اروپا در لیگ فولک ریس به همراه  چهار تیم از کشور شرکت کرده‌است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه روز یکشنبه گفت: در  این رقابت‌ها که با حضور  ۳۴ تیم از کشورهای جهان و در ۱۳ لیگ برگزار شد، تیم اعزامی روبیان سیستم گناوه نماینده کشور در یک لیگ آن حضور و در میان هفت کشور توانست با کسب مقام اول برای جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کند.

حمیده سراجی افزود: در این رقابت به تیم گروه رباتیک گناوه نماینده شرکت آریانا  ۱۰ هزار یورو ، دیپلم رباتیک از کشور فنلاند و پنج ربات پیشرفته و جوایز نفیس دیگری اهدا شد.

 وی گفت: دانیال شهبازی، علیرضا شه مرادی، علی اصغر دشتی، محمد ناصر عمادی و مهدی شه مرادی به همراه محمدرضا شهمرداری مسئول و موسس آموزشگاه روبیان سیستم گناوه در لیگ ماشین‌های خودران هوشمند در کشور فنلاند حضور یافتند.

سراجی  اظهارداشت: تیم رباتیک آموزشگاه روبیان گناوه به موفقیت‌های زیادی نایل شده‌ که کسب مقام اول رقابت‌های بین‌المللی لیگ روبات اسمارت فایتر ( جنگجوی هوشمند ) در شهریور امسال یکی از مهم‌ترین آنها است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید