ابراز هم دردی سردار آزمون با هم تیمی اش؛ شرایطش را درک می‌کنم چون من هم بعد از جام جهانی فحش خوردم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با هم‌تیمی و دوست خود در زنیت هم‌دردی کرد و عنوان کرد او شایسته احترام بیشتری از سوی هواداران روسیه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار آزمون مهاجم ایرانی باید امروز در لیگ روسیه برابر اسپارتاک مسکو قرار گیرد. او درباره انتقادهایی که قبل از این دیدار از آرتم زیوبا شد گفت: این انتقادات درست نیست. من و او هر دو تلاش می‌کنیم تا صرف نظر از هر شرایطی به هم کمک کنیم. وقتی او در موقعیت بهتری است و من مقابل دروازه هستم به او پاس می‌دهم و او هم همین‌طور است. آرتم پسر کوچکی نیست و زن و بچه دارد و مثل آکنفیف و چرچسوف خیلی برای تیم ملی روسیه تلاش کرده است و شایسته احترام بیشتری است.

او در ادامه درباره مقایسه شرایط خود بعد از جام جهانی با زیوبا گفت: بعد از جام جهانی من نیز همین شرایط را داشتم و شرایط طوری بود که مادرم بیمار شد. هیچ‌وقت این اتفاقات را فراموش نمی‌کنم و به همین خاطر با زیوبا هم‌دردی می‌کنم. 

آزمون به تمام تیم‌های بزرگ روسیه به جز اسپارتاک گلزنی کرده است و حالا باید باز هم برابر این تیم قرار گیرد. او در همین رابطه گفت: برای من فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبرو شویم چون من مهاجم هستم و وظیفه من گلزنی است و برایم فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبرو شویم. 

زنیت صدرنشین امروز باید برابر اسپارتاک مسکو در خانه به میدان برود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید