جونیور: نامم را به خاطر داشته باشید چون دوباره به ایران برمی گردم

جونیور براندائو مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه گذشته قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و از این به بعد، هیچ قراردادی با پرسپولیسی‌ها ندارد و می‌تواند به تیم دیگری برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، البته این بازیکن برزیلی که یکی از بی کیفیت ترین مهاجم خارجی وارد شده به لیگ ایران بود، تحت قرارداد باشگاه لودوگورتس از کشور بلغارستان است و به زودی به این باشگاه منتقل می‌شود اما به احتمال فراوان در نیم فصل دوم و در زمان نقل و انتقالات زمستانی توسط باشگاه بلغارستانی به کشورش یعنی برزیل برمی‌گردد.

مهاجم سرخپوشان در آخرین مصاحبه خود در تهران خطاب به خبرنگار ما گفت: «کار من  در ایران و پرسپولیس، با هر شرایطی که بود تمام شد و باید به خانه برگردم. البته دوستان زیادی در ایران پیدا کردم و فهمیدم که خاورمیانه جایی است که مردم آن به هموطنان خود و به خصوص خارجی ها احترام زیادی می گذارند. امیدوارم بتوانم یک روز لطف مردم ایران و هواداران پرسپولیس را جبران کنم چرا که آنها در تمام مدتی که تهران بودم به من محبت زیادی داشتند و فکر می کنم ایران کاملا متفاوت از آن چیزی است که در اروپا و دیگر کشورها از آن تعریف می شود.»

براندائو اضافه کرد: «من با پرسپولیس به پایان خط رسیده ام  و در فضای کاملا دوستانه از هم جدا شدیم اما نام من را به خاطر داشته باشید چون قرار است دوباره به ایران برگردم و برای پرسپولیس بازی کنم. در این مدت که تهران بودم، فضای کار و بازی در پرسپولیس را دوست داشتم و فکر می‌کنم این قرارداد پر از اتفاقات مهم است. با این حال من باید دوباره به کشورم برگرددم. حقیقت این است که این روزها، همسرم به تنهایی مشغول حفظ خانواده بود. چند روز پس از اینکه با پرسپولیس قرارداد بستم و به تهران آمدم، فرزندم به دنیا آمد. مدت ها می شود که او را ندیدم و مشتاق دیدار با فرزندم هستم. شاید حدود سه ماه است که نتوانستم فرزندم را ببینم و به همین علت است که می‌گویم برمی گردم پیش فرزند و همسرم. حالا که قراردادم فسخ شده، از این به بعد با آرامش بیشتری کارم را دنبال می کنم و می خواهم دوباره روزهای خوب گذشته را تکرار کنم.»

مهاجمی که در مورد کیفیتش بحث های زیادی مطرح است، ادامه داد: «خیلی ها مسائلی را مطرح کردند که باعث ناراحتی و نگرانی من شد. می گفتند حتی بلد نیستم به توپ ضربه بزنم یا استپ کردن را یاد نگرفته ام در حالی که آنها نمی‌دانستند در چه شرایط روحی قرار داشتم. از روز اولی که به تهران آمدم، اصلا وضعیت روحی خوبی نداشتم. نمی دانم چطور می توانم این موضوع را توضیح بدهم اما تمام فوتبالیست ها با مغز خود بازی می کنند. اگر مشکلی برای شما پیش بیاید، قطعاً روی مدل فوتبال تان هم تاثیر می‌گذارد. من هم با مغز خودم بازی می کردم اما پر از استرس بودم چون نمی دانستم تکلیف و سرنوشت همسر و فرزندم چه می شود. هنگامی که بحث فسخ قرارداد پیش آمد، بدون اینکه منتظر دریافتی عجیبی باشم، با همه شرایط باشگاه کنار آمدم و به همین علت بود که فسخ قرارداد من و پرسپولیس به سرعت انجام شد. حتی با همان دریافتی ابتدای فصل و حقوق ماهیانه کنار آمدم و از پرسپولیس جدا شدم. حالا هم به دنبال ساختن روزهای جذاب در آینده خودم هستم.»

این بازیکن در ادامه افزود: «من نتوانستم در پرسپولیس موفق باشم اما این پایان راه من نیست چون یک بازیکن جوان هستم و همه این مشکلات فقط متعلق به امسال است. برمی‌گردم برزیل و دوباره روزهای خوبم را می سازم. هواداران پرسپولیس هم فراموش نکنند که من به عنوان یک ستاره به تیم شان آمدم اما نتوانستم کاری که در ذهنم بود انجام بدهم و انتظارات را برآورده کنم. بازی در لیگ ایران واقعا سخت و دشوار بود. به همین علت است که می گویم فسخ قرارداد به این شکل، هم به سود باشگاه بود و هم به نفع من. حالا هم اتفاق بدی رخ نداده و خوشبین هستم. من به کشورم برمی‌گردم و دوباره به همان بازیکنی تبدیل می شوم که ستاره لیگ های مختلف کشورش بود. هدف گذاری کرده ام تا روزی دوباره به بهترین لیگ ها بروم.» جونیور در نهایت گفت: «پرسپولیس برای من پر از خاطرات شیرین است. دوست داشتم با این باشگاه به قهرمانی در ایران و آسیا برسم. اتفاقی افتاد که باعث جدایی من شد و همه مردم آن را می دانند. به هر حال همه چیز تمام شده و من باید دوباره مثل ستاره شوم. وقتی اوضاع روبراه شد، دوست دارم یک بار دیگر حضور در فوتبال ایران برای من تازه شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید