آلگری پیشنهاد سرمربیگری آرسنال را رد کرد

سرمربی پیشین یوونتوس پیشنهاد آرسنال برای قبول سرمربیگری این تیم را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه آرسنال سرانجام روز گذشته (جمعه) به دلیل تداوم نتایج ضعیف، اونای امری را پس از 18 ماه حضور روی نیمکت توپچی‌های لندن از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد و به طور موقت هدایت آرسنال را به فردریک لیونبرگ، سرمربی تیم زیر 23 ساله‌های خود سپرد. حالا رایزنی‌ها در مورد سرمربی بعدی توپچی‌ها آغاز شده است، تیمی‌ که در هفت بازی اخیر در رقابت‌های مختلف بردی کسب نکرده است.

در بین گزینه‌های مطرح شده برای احراز پست سرمربیگری آرسنال نام‌هایی همچون ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین یوونتوس، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تاتنهام، کارلو آنچلوتی سرمربی کنونی ناپولی، برندان راجرز سرمربی کنونی لسترسیتی، مارسلینو سرمربی پیشین والنسیا، یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی لایپزیگ، میکل آرتتا دستیار فعلی پپ گواردیولا در منچسترسیتی، پاتریک وی‌یرا سرمربی کنونی نیس فرانسه و فردی لیونبرگ سرمربی موقت آرسنال دیده می‌شود.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد مدیران باشگاه آرسنال کار خود برای جستجوی جانشین اونای امری آغاز کرده‌اند و در این رابطه با ماسیمیلیانو آلگری تماس گرفته‌اند. این سرمربی ایتالیایی که پنج فصل موفق را در یوونتوس تجربه کرد، پس از کسب پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس و حضور در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا با بانوی پیر در تابستان اخیر از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت.

طبق این گزارش آلگری 52 ساله نسبت به قبول سرمربیگری آرسنال علاقه‌مند است، اما مردد است که در این مقطع هدایت این تیم را برعهده بگیرد، چرا که هنوز زبان انگلیسی او به حد استاندارد نرسیده و ترجیح می‌‌دهد در پایان فصل روی نیمکت توپچی‌ها بنشیند. کارلو آنچلوتی، دیگر سرمربی ایتالیایی هم یکی دیگر از گزینه‌های اصلی سرمربیگری آرسنال است که رابطه‌اش این روزها با آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی سرد شده است.

در سوی دیگر نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد آلگری پیشنهاد سرمربیگری آرسنال را رد کرده و قصد ندارد تا فصل آینده به عرصه مربیگری بازگردد. طبق گزارش این نشریه ایتالیایی، سرمربی پیشین یوونتوس می‌خواهد این فصل کاملاً به دور از فوتبال باشد و تابستان آینده به دنبال یافتن پستی مناسب برای بازگشت به این حرفه خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید