نیمکت‌نشینان ما با شوق بازی را دنبال می‌کنند

خطیبی: نیمه دوم واقعا بچه‌ها عالی کار کردند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: نیمه دوم واقعا بچه‌ها عالی کار کردند و نتیجه زحمات خود را گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: ما توانستیم در این بازی به گل برسیم. سایپا هم چند موقعیت خوب داشت و در نیمه اول برنده بازی بود. در نیمه دوم وقتی به رختکن رفتیم دیدم بچه‌ها سرشان پایین است و خودشان متوجه شدند ضعیف کار کردند. قبول کردند نیمه اول ضعیف‌ترین بازی بوده است. نیمه دوم واقعا بچه‌ها عالی کار کردند.

خطیبی ادامه داد: ما چند موقعیت ایجاد کردیم و به گل رسیدیم، طبیعی است حریف هم فشار آورد. به نظر من سرمربی تیم ملی باید چند بازیکن ما را به تیم ملی دعوت کنند. حامد لک یک بازیکن حرفه‌ای است و تحولات زیادی را ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه مربیان ملی نباید فقط به بالای جدول توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی خوب کار می‌کند و حامد لک هم با تمام وجود کار کرده است. زنده‌روح هم یکی از بازیکنان پرتلاش و متعصب است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.
سرمربی ماشین سازی یادآور شد: بازیکنی که 8 صبح اجازه می‌گیرد و تمرین می‌کند یعنی می‌خواهد پیشرفت کند. من از حامد لک تشکر می‌کنم که خوب کار می‌کند. امیدوارم این روند ادامه یابد تا با امتیاز بیشتر به بالای جدول برسیم تا الان هم به آنچه می‌خواستیم رسیده‌ایم.
خطیبی درباره وضعیت زاهدی در بازی امروز که مجبور به تعویض شد، عنوان کرد: او بازیکنی است که همیشه در خدمت تیم بوده اما امروز از نقطه‌ای که ضربه خورده بود دچار ناراحتی شد و اعلام کرد نمی‌تواند بازی کند. معمولا با تعویض اجباری شرایط بهم می‌ریزد اما جایگزین او خوب کار کرد. از زاهدی پرسیدم مشکلی نداشت.

وی همچنین درباره دخسوس، گفت: او خیلی خوب کار کرده و جزو نفرات اصلی ما بود. این بازیکن در ناحیه پا گرفتگی داشت که اعلام کرد درد دارد. وقتی با پزشک تیم صحبت کردیم گفت بهتر است استراحت کند تا به بازی بعد برسد. شما ببینید نیمکت‌نشینان ما با چه شوقی بازی را دنبال می‌کنند.

خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره داوری پرسید، عنوان کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم اما فکر می‌کنم داوری در این بازی بیشتر به ضرر ما سوت زد تا به نفع ما.

 

دیدگاه تان را بنویسید