شجاعانه حذف شدیم

فرکی: کنارِ زمین دنبال کپسول اکسیژن بودم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل سپاهان بازی خوب و حساب‌شده‌ای انجام دادیم و شجاعانه حذف شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی بعد از شکست مقابل 2 بر یک مقابل سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بُرد را به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم؛ به خصوص قلعه نویی سرمربی این تیم. در ادامه راه هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. از مهمان‌نوازی سپاهان هم تشکری ویژه می‌کنم که شرایط و امکانات خوبی فراهم کردند.

وی ادامه داد: دیروز وعده یک بازی خوب را داده بودم و خوشحالم بازی پخش زنده شد. همه دیدند ما بازی خوب و منطقی و حساب شده‌ای ارائه کردیم که حقمان شکست نبود. اما ما در نیمه اول 4 توپ روی دروازه ما آمد که 2 توپ گل شد و یک بار هم به تیر دروازه خورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوار بودم نیمه اول با یک گل تمام شود اما اشتباه کردیم و یک خطا و ضربه ایستگاهی به حریف دادیم. روی گل دوم بحث و صبحت دارم هر چند کار من نیست و بخش داوری باید اظهار نظر کند اما احساس می‌کنم بازیکن حریف در آفساید بود که گل دوم کار را برای ما سخت کرد. اما با توجه به اینکه نیمه اول 2 بر صفر باخته بودیم به بازیکنانم امید دادم که می توانیم به بازی برگردیم. عملکرد خوب نیازمند در نیمه اول باعث شد شکست 2 بر صفر در نیمه اول به ما تحمیل شود.

فرکی تصریح کرد: چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم، ارسال های خطرناکی انجام دادیم و به جرأت می‌گویم شجاعانه حذف شدیم و بازیکنانم بالاتر از عالی بازی کردند. در این مدت که در پیکان هستم چنین بازی با کیفیتی ندیده بودم.

وی افزود:‌ سپاهان را هم هیچ وقت مقابل هیچ تیمی حتی استقلال و پرسپولیس به این شکل ندیده بودم؛ عملکرد ما سپاهان را وادار به عقب نشینی کرده بود. در نیمه دوم به غیر از یک موقعیت تک به تک که شیخ ویسی توپ نورافکن را مهار کرد خطری دروازه ما تهدید نکرد.

سرمربی پیکان گفت: می‌توانستیم به گل دوم برسیم، اما دفاع سپاهان به همراه نیازمند اجازه گل دوم را ندادند. اگر به گل دوم می‌رسیدیم شاید در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی نتیجه فرق می‌کرد، اما قرعه حذف به نام ما خورد.

فرکی به اشاره به آلودگی هوا و انجام این مسابقه در چنین شرایطی گفت: اخبار ضد و نقیضی درباره آلودگی هوا وجود دارد؛ آیا تعطیلی تنها مربوط به مدارس و بخش‌های دیگر است و در فوتبال که بیشترین تحرک و تنفس وجود دارد مشکلی نیست؟ این وضعیت، وضعیت خطرناکی است. مربیان در شرایط عادی استرس دارند، من هم عمل قلب باز انجام داده‌ام و در کنار زمین برای اینکه دچار مشکل نشوم دنبال کپسول اکسیژن بودم.

وی ادامه داد: قلعه نویی برای سپاهان زحمت زیادی کشیده است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. این دیدار یک بار عقب افتاده بود و اولویت با برگزاری مسابقات لیگ و بازی‌های حذفی است و توجهی به موضوع آلودگی هوا نمی‌شود. چون در این شرایط ممکن بود هر فردی آسیب ببیند. به نظرم منصوری باید با دریافت کارت زرد دوم جریمه و اخراج می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

فرکی درباره دلیل عدم استفاده از تمام تعویض هایش گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی به وقت‌های اضافه برود؛ البته از عملکرد تمام بازیکنانم راضی بودم و به همین دلیل نیازی به تعویض های بیشتر احساس نکردم. از طرفی خوشحالم بعد از مدت‌ها جابر انصاری را در زمین مسابقه دیدیم. راحت و روان بازی کردیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت داشتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید