ویلموتس و بازیکنان تیم ملی به یکدیگر احترام می‌گذارند

کنعانی‌زادگان: بروید بازیکنانی را که با برانکو تماس گرفته‌اند، پیدا کنید!

محمدحسین کنعانی‌زادگان، ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت که احترام متقابلی میان سرمربی تیم ملی ایران و بازیکنان این تیم برقرار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پیروزی روحیه‌بخشی به دست آوردیم. امیدواریم روند پیروزی‌های ما در لیگ برتر ادامه داشته باشد و با یافتن شرایط روحی خوب، نتایج خوبی در لیگ کسب کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مارک ویلموتس با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مشکل دارد، گفت: این موضوع صحت ندارد. ویلموتس خیلی برای بازیکنان احترام قائل است و بچه‌ها هم به او احترام می‌گذارند. حرف‌هایی در فضای مجازی شنیدیم که درست نبود و این‌گونه نیست که ویلموتس و بازیکنان با یکدیگر رابطه خوبی نداشته باشند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتقادات صورت گرفته از سرمربی بلژیکی تیم ملی مبنی بر اینکه او بر بازی‌های لیگ برتر نظارت نمی‌کند، تصریح کرد: من یک بازیکن هستم و در این باره از ویلموتس سؤال کنید.

کنعانی‌زادگان در مورد اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر نارضایتی بازیکنان تیم ملی از تمرینات ویلموتس خاطرنشان کرد: چنین چیزی نیست. تمرینات خوب بود و شما خبرنگاران هم از نزدیک شاهد بودید که مشکلی در تمرین وجود نداشت.

وی درباره اینکه گفته شد مسعود شجاعی پس از بازی با عراق اینقدر عصبانی بود که می‌خواست از بازی‌های ملی خداحافظی کند، بیان کرد: خیر. این موضوع صحت ندارد.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی اظهار داشت: خبری درباره برانکو ندارم. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد، تیم ملی موفق باشد.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید آیا دو جلسه تمرین برای شاگردان ویلموتس برای دیدار با عراق کافی بود یا خیر، تصریح کرد: ما بیشتر از دو جلسه تمرین کردیم. لژیونرهای ما در باشگاه‌های خود بازی داشتند و اگر تمرینات زودتر آغاز می‌شد، آنها نمی‌توانستند در تمرینات تیم ملی شرکت کنند. ما دو یا سه روز بیشتر وقت نداشتیم.

وی در مورد اینکه به چند بازیکن پرسپولیس گفته شده برانکو سرمربی تیم ملی است و این بازیکنان با سرمربی کروات تماس گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: بروید این بازیکنان را پیدا کنید و ببینید چه کسانی بودند. ما که نبودیم!

 

دیدگاه تان را بنویسید