ادعای سایت بلژیکی؛

احتمال بازگشت ویلموتس به ژوپیلر لیگ

یکی از رسانه‌های بلژیکی مدعی شده است که احتمال دارد سرمربی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در آینده‌ای نزدیک هدایت یکی از تیم‌های ژوپیلرلیگ را برعهده بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت «Het Laatste Nieuws» بلژیک در خبری مدعی شده است که مارک ویلموتس ممکن است در اقدامی غافلگیرکننده سرمربی تیم فوتبال سینت ترویدن بلژیک شود.

این پایگاه خبری می‌نویسد: مارک بریس بعد از مذاکرات غیرقانونی که با باشگاه خنک انجام داد از سرمربیگری تیم سینت ترویدن اخراج شده است. حالا سؤال این است که چه کسی جانشین او خواهد شد و مارک ویلموتس یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به شیوه‌ای غافلگیرکننده جای او را روی نیمکت این تیم بلژیکی بگیرد.

طبق اعلام HLN، احتمال اینکه باشگاه سینت ترویدن به سراغ یک مربی خارجی برود، بسیار زیاد است اما این احتمال هم وجود دارد که مالکان ژاپنی باشگاه بخواهند به سراغ گزینه‌ای بروند که سابقه کار در این باشگاه را دارد و آن را می‌شناسد. ویلموتس در فصل 05-2004 هدایت تیم سینت ترویدن را برعهده گرفت. HLN همچنین نوشته که ویلموتس به زودی از تیم ملی ایران جدا می‌شود و به همین دلیل یکی از گزینه‌های آماده برای قبول هدایت سنت ترویدن در ژوپیلر لیگ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید