تمام حواشی دیدار استقلال و نساجی

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی به دلیل بیماری نتوانست روی نیمکت تیمش در دیدار برابر استقلال بنشیند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

 دو تیم نساجی و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در حال حاضر با  نتیجه دو بر یک به سود تیم آبی‌پوش در جریان است.

* در دقیقه 63 نظری بازیکن تیم نساجی در حال حرکت به سمت دروازه استقلال بود که در این لحظه به عارف غلامی برخورد کرد و مدافع استقلال به زمین افتاد. پس از این اتقاق بازیکنان استقلال توپ را به بیرون زدند اما بازیکنان نساجی سریعا اقدام به شروع مجدد بازی کردند و این مسئله باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان دو تیم شد.

*بازیکنان تیم نساجی نظری را از صحنه درگیری دور کردند. در ادامه داور مسابقه جو متشنج بازی را آرام کرد و پس از آن به نظری بازیکن شماره 9 نساجی کارت زرد نشان داد.

* عاشوری بازیکن نساجی که در اواسط نیمه دوم تعویض شد با ناراحتی از زمین بیرون رفت که نشان می‌داد از این تصمیم کادر فنی راضی نیست.

* گل تیم نساجی مازندران توسط محمد عباس‌زاده به ثمر رسید اما این بازیکن که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد سریعا توپ را به میانه زمین برد تا وقت تلف نشود.

* فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال به دلیل مصدومیت در نیمه دوم از زمین خارج شده و جایش را به آرش رضاوند داد.

* پیش از آغاز این مسابقه سرانجام کارت بازی محمد قاضی، مهاجم تیم نساجی برای همراهی سرخپوشان صادر شد و این بازیکن روی نیمکت تیمش در این بازی قرار دارد.

* با وجود اینکه نام علی شجاعی، هافبک تیم نساجی در لیست اعلامی از سوی مسئولان برگزاری نیست،‌ اما این بازیکن روی نیمکت تیمش حضور دارد.

* علی کریمی، وریا غفوری و سایر بازیکنان استقلال یک به یک در هنگام گرم کردن از سوی هواداران تیم استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* محمدرضا مهاجری، سرمربی نساجی که به دلیل بیماری از تمرینات این تیم دور بود، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سرانجام از سوی پزشکان اجازه حضور روی نیمکت تیمش در دیدار با استقلال را به دست نیاورد.

* با توجه به اینکه تیم استقلال در هتل میزبان شهر بابلسر مستقر شده بود، هواداران زیادی مقابل هتل تجمع کرده بودند.

* در حالی که قرار بود تنها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران استقلال قرار بگیرد، اما به دلیل استقبال تماشاگران استقلال، بیش از این ظرفیت در اختیار آنها قرار داده شده است.

* تماشاگران نساجی به سبک خود، تیم‌شان را مورد تشویق قرار می‌دهند.

* آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال چهره ویژه میان هواداران استقلال است، به طوری که بارها از سوی آنها مورد تشویق قرار گرفت.

ترکیب تیم نساجی مازندران اعلام شد که براین اساس، علیرضا حقیقی، حامد شیری، رضا علیاری، حسن جعفری، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، سیدمحمد میری، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی و محمد عباس‌زاده برای این تیم به میدان خواهند رفت. نکته این ترکیب، قرار گرفتن حقیقی در ترکیب سرخ‌پوشان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید