اتمام حجت منصوریان با مشتریان ستاره ذوب آهن

علیرضا منصوریان در واکنش به فروش اسماعیلی فر در بازار نقل و انتقالاتی نیم فصل گفت: دانیال به هیچ عنوان فروشی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  مطرح ترین ستاره بازار نقل و انتقالاتی در نیم فصل دانیال اسماعیلی فر است. ستاره ذوب‌آهن که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی و هم‌چنین خط میانی را دارد و حالا یکی از بازیکنان ثابت علیرضا منصوریان به حساب می‌آید.

تا به اینجا شایعات زیادی در خصوص تمایل باشگاه‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و استقلال برای جذب این بازیکن به وجود آمده و حتی برخی از ارسال نامه و ارائه درخواست رسمی از سوی این سه باشگاه به ذوب‌آهن خبر داده‌اند.

اما علیرضا منصوریان فروش این ستاره در نقل و انتقالات نیم فصل را غیر ممکن دانست و گفت: بنده به صورت رسمی و قاطع اعلام می‌کنم دانیال به هیچ عنوان فروشی نیست و مشتریان او تا پایان مدت قراردادش برای حضور این بازیکن در تیمشان حساب باز نکنند. دانیال یکی از بازیکنان خوب من است که برای موفقیت در لیگ بر روی او حساب باز کردم. به خصوص که با او رفاقت خوبی هم دارم و هر دو می‌دانیم که چه هدفی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه گفت: من با این شرایط و فشارهایی که به وجود می‌آورند کاملا آشنا هستم. زمانی که در نفت حضور داشتم در دو نیم فصل همه تیم‌ها به دنبال علیرضا بیرانوند و وحید امیری بودند اما آن‌ها را نگه داشتم و دیدید که نتایج خوبی هم به دست آوردیم. الان هم چنین شرایطی است و همه دانیال را می‌خواهند اما جواب ما منفی است.

منصوریان در پایان گفت: ما پس از جلسه ای که با هیئت مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم به غیر از بازیکنانی که خودمان با آن‌ها قطع همکاری می‌کنیم، بازیکن دیگری را از دست ندهیم و علاوه بر آن به دنبال تقویت خطوط مختلف خود نیز خواهیم بود. ذوب‌آهن در دو یا سه پست بازیکنانی را زیر نظر دارد که در صورت نیاز و امکان در پنجره زمستانی فعالیت ما را در پی خواهد داشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید