ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت در روز تعطیل

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در روز جمعه (یکم آذر ماه ) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت( المثنی) خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهندس مهدی سید هاشمی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا ( جمعه یکم آذر ماه 98) همه این دفاتر در سراسر  "فعال" و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

 وی با اشاره به فعالیت 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی های صورت گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی  فردا، طبق روال ساعت کاری روزهای گذشته یعنی از ساعت 8 صبح تا 16 پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

 مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در شهرهای بزرگ تا ساعت 18 و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.

مهندس هاشمی در پاسخ به این سوال که  چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 مراجعه کنند ؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد و یا کارتش "مفقود" شده است برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت " المثنی "  می تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند می توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت "کد رهگیری مرسوله پستی" در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید