انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

صعود دانمارک و سوئیس در شب پیروزی پرگل ایتالیا و اسپانیا

۲ کشور دیگر هم به جمع حاضران در یورو ۲۰۲۰ اضافه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته پایانی مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020، تیم‌های ملی دانمارک و سوئیس هم به جمع صعودکننده‌ها به مرحله اصلی اضافه شدند.

 در گروه چهارم، سوئیس با برتری  پرگل 6 - یک  در خانه جبل‌الطارق به یورو 2020 راه یافت. ایتن در دقایق  10 و 84،  وارگاس در دقیقه 50، فاسانچت در دقیقه 57، بنیتو در دقیقه 75 و ژاکا در دقیقه 86  برای میهمان  و استایچ در دقیقه 74 برای جبل‌الطارق گل زدند.
در دیگر دیدار این گروه، جمهوری ایرلند با تساوی یک - یک  در خانه مقابل دانمارک از صعود مستقیم بازماند و رقیبش جشن صعود گرفت. در جدول این گروه، سوئیس با 17 و دانمارک با 16 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

در گروه ششم، اسپانیا در بازی تشریفاتی در ورزشگاه «واندا متروپولیتانو»ی مادرید، 5 - صفر میهمانش، رومانی را برد. رویس در دقیقه 8، مورنو در دقایق 33 و 43، راس (بازیکن حریف) در دقیقه 44  و اورایزابال در دقیقه 2+90  برای اسپانیا گل زدند.

در دیگر بازی‌های این گروه، نروژ در خانه مالت 2 - یک به برتری رسید. سوئد هم که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود، 3 - صفر در خانه خودش، جزایرفارو را از سر راه برداشت. در جدول، اسپانیا و سوئد با 26 و 21 امتیاز  به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

 در گروه دهم، ایتالیا  در خانه خودش  9 - یک  ارمنستان را خرد کرد و قاطعانه کارش در این گروه را با صدرنشینی و برتری در همه بازی‌ها تمام کرد. ایموبیله در دقایق 8 و 33،  زانیولو در دقایق 9 و 64، بارلا در دقیقه 29 ، رومانیولی در دقیقه 72 ، جورجینیو در دقیقه 75 (از روی نقطه پنالتی)، اورسولینی در دقیقه 77 و کیه‌زا در دقیقه 81 برای میزبان و بایان در دقیقه 79 برای ارمنستان  گل زدند.
در دیگر بازی‌های این گروه، یونان در خانه 2 - یک فنلاند از پیش صعود کرده را برد و بوسنی در زمین لیختن‌اشتاین 3 - صفر پیروز شد. در جدول ایتالیای 30 امتیازی و فنلاند 18 امتیازی به یورو 2020 راه یافتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید