فتاحی: سپاهان در زمان مدیران اصفهانی قهرمان نشده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان بعد از چند سال ناکامی با مدیریت تابش و قلعه‌نویی شرایط خوبی پیدا کرده و شاید این مسئله برای برخی سخت باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا فتاحی در خصوص شرایط سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. وقفه‌ای که به علت بازی‌های تیم ملی در مسابقات لیگ برتر افتاد برای ما هم خوب و هم بد بود. جنبه خوب آن به این خاطر بود که مصدومان ما به مرز آمادگی رسیدند، با همکاری باشگاه فولاد خوزستان بازی خوبی را روز پنجشنبه برگزار کردیم که مصدومان ما در این بازی حضور داشتند و مایه امیدواری شد که در بازی‌های آینده به تیم کمک کند.

فتاحی افزود: جنبه بد آن این بود که تیم ما روی روند برد بود، البته تعطیلات می‌تواند برای همه تیم‌ها هم مضر باشد و هم خوب که ما از هر دو حالت این مسئله استفاده کردیم. بازی خوبی مقابل فولاد برگزار شد.امیر قلعه‌نویی از عملکرد بازیکنان در این بازی راضی بود، با اینکه حالش بسیار بد بود و طبق نظر پزشکان نباید در ورزشگاه حاضر می‌شد، اما آمد و عملکرد تیم را زیرنظر گرفت که نشان می‌دهد او مربی متعهدی است.

سرپرست سپاهان در خصوص عملکرد مسلمان، ایرانپوریان و نقی‌زاده مصدومان این تیم که در بازی مقابل فولاد به میدان رفتند، گفت: من از لحاظ فنی نمی‌توانم صحبت کنم و در این مورد اعضای کادر فنی باید نظر بدهند اما خوشحالم که مصدومان ما به آمادگی رسیدند و می‌توانند در خدمت تیم باشند. طبق نظر کادر فنی شرایط و عملکرد آنها در بازی روز پنجشنبه خوب بود و این جای خوشحالی دارد.

وی در مورد اینکه در هفته‌های اخیر هجمه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف مانند شعار علیه سرمربی، اتهام کمک مدیران اصفهانی به سپاهان و همچنین شایعاتی که پیرامون مسائل مالی این باشگاه مطرح می‌شود، فشار زیادی را روی این تیم به وجود آورده، گفت: در خصوص مسائل مالی مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و نیازی به صحبت بیشتر نیست اما همیشه گفته‌ام ما همین الان هم حاضر هستیم قراردادهایمان را منتشر کنیم، در صورتی که بقیه هم این کار را انجام بدهند. سرمربی تیم هم این را چند بار اعلام کرده است.

فتاحی تصریح کرد: در مورد شعارها هم باید بگویم به نظر می‌رسد در دو سال اخیر این مسئله اپیدمی شده، سرمربی ما مظلوم واقع شده و کمیته انضباطی فقط جریمه می‌کند اما هیچ کار فرهنگی برای جلوگیری از این اتفاقات انجام نمی‌گیرد. در بازی با پارس جنوبی باز هم حدود چند دقیقه این اتفاقات افتاد و از فدراسیون و کمیته‌های ذی‌ربط خواهش می‌کنیم راه‌حلی را برای این موضوع پیدا کند.

سرپرست سپاهان اضافه کرد: در مورد صحبت‌هایی که پیرامون مدیران اصفهانی می‌شود باید بگویم الان چندین سال است که آقایان تاج و ساکت در فدراسیون حضور دارند. آیا ما در این چند سال قهرمانی به دست آورده‌ایم؟ قهرمانی‌های سپاهان مربوط به زمانی است که مدیران اصفهانی نبودند. آنها هم در فدراسیون مشغول انجام وظایف خودشان هستند و از این طرف هر تیمی مستحق قهرمانی باشد، باید به آن برسد. ما در هفته‌های اخیر از داوری ضرر کردیم. فقط در دو بازی با سایپا و پارس جنوبی 4 امتیاز از دست دادیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد الان به 26 امتیاز در صدر جدول بودیم.

فتاحی در مورد اینکه چرا هجمه‌ها علیه سپاهان بیشتر می‌شود، گفت: خدا را شکر بعد از دو سه سال ناکامی با آمدن مدیران و کادر فنی جدید سپاهان شرایط خوبی پیدا کرده و در کورس قهرمانی وجود دارد. قطار ایستاده را کسی کار ندارد اما به قطار در حال حرکت همه سنگ می‌زنند. سپاهان بعد از چند سال با مدیریت تابش و همچنین قلعه‌نویی به جای خوبی رسیده، حمایت‌های کارخانه و شخص دکتر عظیمیان هم کمک حال بسیار خوبی بوده و شاید این مسئله برای عده‌ای سخت باشد.

وی در خصوص اینکه برخی باشگاه‌ها با کوچک‌ترین اتفاقی واکنش رسمی نشان می‌دهد و آیا باشگاه سپاهان قصد ندارد در خصوص اتفاقات ریز و درشتی که اطراف این تیم به وجود می‌آیند، واکنشی مانند سایرین داشته باشد، گفت: ما دوست داریم فضای تیم‌مان طبق صحبت‌های امیر قلعه‌نویی فضای آرامش باشد. ما می‌خواهیم آرامش داشته باشیم و خدا را شکر این آرامش در اطراف تیم و باشگاه برقرار است. حاشیه‌ای نداریم، برای هر مسابقه‌ای که به زمین می‌رویم تلاش می‌کنیم برنده باشیم. اگر بردیم که خدا را شکر و اگر امتیازی از دست دادیم تلاش می‌کنیم در بازی بعدی آن را جبران کنیم. همه بازیکنان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تیم بهترین نتیجه را بگیرد. از آنها تشکر می‌کنم، ما وارد این مسائل نمی‌شویم.

سرپرست سپاهان در مورد برنامه این هفته سپاهان تا بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما امروز به سالن وزنه می‌روند. از فردا برای بازی با صنعت نفت آبادان تمریناتمان را آغاز می‌کنیم و روز پنجشنبه هم راهی آبادان می‌شویم تا برای بازی این هفته مقابل تیم این شهر قرار بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید