گزارش جی پلاس

اعتراض شدید بازیکنان تیم ملی در رختکن به نماینده فدراسیون! / چشم پوشی بر مشکلات یا ناتوانی؟

ملی پوشان ایران بعد از باخت به بحرین، به مشکلی اعتراض کردند که فدراسیون تا بازی با عراق آن را حل نکرد و همچنان باقیست!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران بعد از باخت به عراق و بحرین روزهای خوبی را طی نمی کند و نگرانی ها به خاطر دشوار شدن مسیر صعود به جام جهانی 2022 افزایش یافته است.

بیانیه روز گذشته فدراسیون فوتبال که بعد از باخت به عراق منتشر شده بود، تاکید کرد که این فدراسیون تمام مسائل پشتیبانی از قبیل تهیه بلیت و هتل را انجام داده و مشکلی از بابت آماده سازی این تیم وجود نداشته اما به نکات متعددی از جمله ناتوانی در مدیریت تیم ملی برای برگزاری اردوهای آماده سازی در زمان مقرر، عدم تعهد در پرداخت مطالبات مربیان و نیز هماهنگی بازی دوستانه برای تیم ملی ایران اشاره نکرد.

با این حال مسائل دیگری هم طی ماه های اخیر وجود داشته که با گلایه و اعتراض بازیکنان تیم ملی همراه شده و چه بسا در شکست های اخیر تیم ملی نیز نیز سهیم بوده است.

** اعتراض شدید بازیکنان به کیفیت لباس تیم ملی

تیم ملی ماه گذشته در منامه مهمان بحرین بود. این دیدار در حالی در هوای شرجی و گرم بحرین برگزار شد که تیم ملی برای بازی در این کشور تجهیز نشده بود.

یکی از مسائلی که کی روش در دوران هشت سال حضورش در ایران تاکید زیادی بر آن داشت، استفاده از لباس های پیشرفته و تولید شده توسط شرکت های معتبر جهان بود اما با رفتن این مربی، بساط استفاده از این البسه نیز برچیده شد و فدراسیون فوتبال به سراغ شرکای سابقش رفت که عملکرد پرانتقادی در فوتبال ایران داشته اند و مشخص نبود با چه توافقی، یک پروژه مهم از فدراسیون گرفتند!

ظاهرا لباس های نه چندان پیشرفته اسپانسر کنونی تیم ملی که برای هوای شرجی و گرم کشورهایی مانند بحرین طراحی نشده، موجب دردسر بازیکنان تیم ملی در طول بازی شد.

به علت گرمای بیش از حد و شرجی بودن هوا، این لباس ها قادر به تخلیه آب نبودند و همین موضوع موجب چسبیدن لباس به بدن بازیکنان و سنگینی آن شده است و بعد از اتمام بازی که با شکست ایران همراه بود، بازیکنان به شدت نسبت به این لباس ها اعتراض کردند و این موضوع را به سرپرست تیم ملی گفتند تا فدراسیون این مشکل را حل کند.

هر چند تغییری در کیفیت البسه تیم ملی رخ نداده اما برودت هوا طی یک ماه اخیر، تاحدودی کار بازیکنان را راحت تر کرد اما همچنان این البسه از کیفیت البسه سابق تیم ملی برخوردار نیست و فدراسیون هم کاری برای جبران این کاستی نکرده است.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال که ادعای تهیه بهترین امکانات را برای تیم ملی دارد، با رفتن کی روش و نبود فشار از سوی مربیانی مانند او، نتوانسته در تامین بازی تدارکاتی و لباس با کیفیت هم عملکرد خوبی داشته باشد و سکوت ویلموتس کمک زیادی به پیشبرد اهداف آنها می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید