واکنش شجاعی به اخراج و شکست تیم ملی مقابل عراق + عکس

امروز بعد از آن اتفاق تلخ حرفى ندارم جز شرمندگى و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار،خانواده ام و همچنین دوستانم عذرخواهى کنم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حتی برای آنهایی که حضور مسعود شجاعی در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل تیم پرانرژی عراق غافلگیرکننده بود، دریافت دو کارت و اخراج در دقیقه 80 به سختی قابل باور است، چه، مسعود شجاعی باتجربه ترین بازیکن تیم ملی و رهبر جوانترهایی بود که در بازی مرگ و زندگی تیم ملی در اردن نباید شکست می خوردند.

شجاعی اخطار اول را روی یک خطا گرفت و در 10 دقیقه به اتمام مسابقه روی یک خطای بی دلیل در میانه میدان با بی احتیاطی وزدن ضربه به پشت بازیکن حریف کارت دوم را گرفت و اخراج شد. اخراجی که مثل همیشه حتی با چانه زنی و اصرار او به اعتراض بازهم به جیب داور برنگشت.

کاپیتان تیم ملی ایران که در آخرین بازی باشگاهی هم با پیراهن تراکتور شکستی تلخ را مقابل سپاهان تجربه کرد ، با اتمام مسابقه روی صفحه اینستاگرامش پیغامی گذاشت و از هواداران فوتبال عذر خواهی کرد.

شجاعی که از سال 2006 میلادی در اسکواد تیم ملی است و در زمینه حضور در اداور مختلف رقابتهای مقدماتی جام جهانی رکورددار است در این باره نوشته است:همیشه توى این سالها هر بار که پیراهن مقدس تیم ملى کشورم را به تن کردم نهایت تلاشم را کردم که با تمام وجودم براى تیم ملى بازى کنم که منجر به موفقیت تیم ملى شود و باعث سربلندى و غرور شما مردم شریف ،خانوادم و دوستانم باشم.

او سپس متن خود را چنین ادامه می دهد که : خیلى دوست داشتم که امروز هم بعد از بازى براى شما پیام آور شادى باشم و تبریک بگم ولى امروز بعد از آن اتفاق تلخ حرفى ندارم جز شرمندگى و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار،خانواده ام و همچنین دوستانم عذرخواهى کنم چونکه بخوبى می دانم که موفقیت و بردهاى تیم ملى چقدر در زندگى روزمره شما تاثیر گذار هست!

آخرین جمله کاپیتان مسعود هم این است: قوى می مانم و تلاشم را دوچندان می‌کنم که باز هم باعث افتخارتان باشم.

 

555

دیدگاه تان را بنویسید