ورود ناگهانی مینی‌بوس بدون راننده به مدرسه و مصدومیت پنج دانش‌آموز

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای دخترانه در کوی نیایش بندرعباس پنج مجروح بر جای گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرهنگ مجید صالح پور پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر اعلام مرکز پیام پلیس راهور شهرستان بندرعباس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی واقع در شهرک نیایش روبروی دبستان دخترانه، بلافاصله مأموران برای بررسی صحنه حادثه به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند راننده یک دستگاه مینی بوس در مقابل دبستان نیاش اقدام پارک خودرو می‌کند و جهت خرید از سوپر مارکت از خودر خارج می‌شود و در همین حین کودک خردسالی که در درون خودرو بوده ضمن بازی با دنده منجر به خلاصی خودرو شده که با توجه به وضعیت معبر(شیب سرازیری )، مینی بوس به راه افتاده و ضمن برخورد با سه دستگاه خودروی دیگر با درب مدرسه برخورد و سپس وارد حیاط مدرسه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان بیان کرد: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که چهار نفر از این دانش‌آموزان دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند و یک نفر نیز دچار شکستگی دست شده که به وسیله عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و وضعیت وی رو به بهبود است.

صالح پور با تاکید بر اینکه علت وقوع حادثه بی احتیاطی از سوی راننده مینی بوس عدم رعایت نکات ایمنی در پارک صحیح خودرو نقض ماده 160 آئین نامه راهنمایی و رانندگی تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: خودرو توقیف و راننده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید