۳ مدیر وزارت بهداشت بازداشت شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازداشت سه مدیر برکنار شده این وزارتخانه را که در هیات امنای ارزی و معاونت توسعه منابع این وزارتخانه به اتهام تخلفات مالی اشتغال داشتند، تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید نمکی، با تایید بازداشت این افراد گفت: این افراد روز گذشته با دستور مقام قضایی و با حضور ضابطان بازداشت شدند. دو نفر از افراد بازداشت شده از اعضای هیات امنای ارزی وزارت بهداشت بودند که شرکت آوای سلامت زیر مجموعه این نهاد است و یک نفر دیگر از افراد بازداشت شده از مدیران سابق حوزه مالی- اداری وزارت بهداشت است.

به گفته او، افراد بازداشت شده در زمینه خریدهای ارزی وزارت بهداشت، تعاونی مسکن، پالایشگاه نفت اصفهان (که مالکیت آن با وزارت بهداشت است) فعالیت های اقتصادی داشتند.

وی گفت: این افراد در همان روزهای اول حضور من در وزارت بهداشت برکنار شدند و پرونده آنها به قوه قضاییه ارجاع شد و دیروز بازداشت شدند

سعید نمکی، وزیر بهداشت از زمان شروع فعالیت در این سمت برخی از این مدیران را برکنار کرده بود و انحلال شرکت آوای سلامت نیز از جمله اقداماتی است که وزیر بهداشت اعلام کرده، انجام می دهد.

هیات امنای ارزی وزارت بهداشت در سالهای اخیر مسئولیت خرید و واردات برخی تجهیزات بزرگ و مصرفی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی را به عهده داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید