گزارش جی پلاس

از افشای اسناد وزارت ورزش تا تصمیم عجیب میراسماعیلی! / هجمه‌ها علیه مدیر پرانتقاد از کجا آب می خورد؟

هجمه‌های اخیر علیه معاون قهرمانی وزارت ورزش نشان از داشتن یک منشاء با نفوذ و قدرتمند حکایت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی‌پلاس؛ در روزهای اخیر و در شرایطی که به انتخابات فدراسیون والیبال نزدیک می‌شویم، اتفاق جالب و در ظاهر هماهنگی است که میدان بروز آن رسانه‌هاست اما خواستگاه دیگری دارد.

انتقاد اشخاص یا حتی گزارش‌های انتقادی رسانه‌ها علیه داورزنی به عنوان معاون اصلی وزیر ورزش اتفاق جدیدی نیست. با این حال هجمه‌های اخیر علیه داورزنی که روزهای پایانی حضور خود معاونت قهرمانی وزارت ورزش را پشت سر می‌گذارد، رنگ و‌بوی دیگری گرفته و به وضوح مشخص است که از سوی یک نهاد قدرتمند راه‌ اندازی شده است.

** چه کسانی به اسناد وزارت ورزش دسترسی دارند؟

یکی از آخرین حملات انجام شده به داورزنی، آن هم درست در روزی که بالاخره تایید صلاحیتش برای حضور در انتخابات والیبال اعلام شد، نکته جالبی در خود داشت. اینکه رسانه‌ها به مدارک تحصیلی مدیران بپردازند و صحت و سقم آن را بررسی کنند، اتفاق جدیدی نیست اما اینکه اسناد رسمی وزارت ورزش را در گزارش خود منتشر کنند، یعنی ماجرا از جای دیگری آب می خورد.

اینکه حکم کارگزینی داورزنی به دست رسانه‌ها رسیده، این گمان را هم مطرح کرده که شاید دست‌های پرنفوذی در وزارت ورزش، پشت پرده به دنبال انتشار این اسناد بوده است!

** حمله بی سابقه و ممتد میراسماعیلی

یکی از دیگر حواشی علیه داورزنی، صحبت‌های آرش میراسماعیلی علیه او است. رئیس فدراسیون تعلیق شده جودو که پس از ماجرای پناهنده شدن سعید مولایی و حتی تعلیق این رشته، روزه سکوت گرفته بود، حالا نطقش باز شده و تقریبا هر روز علیه داورزنی مصاحبه می‌کند.

او در صحبت‌های اخیرش بارها اعلام کرده که سعید مولایی با مجوز و اصرار داورزنی اعزام و در نهایت پناهنده شده است. انتقادی که شاید درست باشد اما مشخص نیست چرا در برهه کنونی عنوان می‌شود؟!

میراسماعیلی که آن روزها عنوان کرده بود به او گفته شده درباره این ماجرا صحبت نکند، حالا مشخص نیست چه شده که تصمیم گرفته حقایق را بگوید و این جنجال رسانه‌ای را علیه داورزنی به راه بیندازد.

علاوه بر این موارد، رسانه‌ها مملو از گزارش‌های انتقادی به معاون قهرمانی مستعفی وزارت ورزش است. گزارش‌هایی که البته برخی به حق و درست این مدیر ورزشی نزدیک به دولت سابق را نقد می‌کنند و تصمیم‌ها و رفتارهای نادرست او طی سال ها حضور در ورزش را به چالش می‌کشند. با این حال برخی حملات هم جالب و قابل توجه به نظر می‌رسد و نشان از خواست متفاوت برخی جریان‌ها حکایت دارند که در آستانه انتخابات والیبال، با این حملات به دنبال عدم پیروزی او هستند. جریان‌هایی که هم به اسناد وزارتخانه دسترسی دارند و هم می‌توانند رئیس جودو را به حرف بیاورند!

دیدگاه تان را بنویسید