پول او تأمین شده و به دنبال انتقال آن هستیم

شیعی: حضور ویلموتس روی نیمکت ایران مقابل عراق مشخص نیست

محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که حضور مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران روی نیمکت این تیم در دیدار برابر عراق، قطعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود شیعی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل سایپا اظهار داشت: این دربی خودروسازان بود و حساسیت‌های خارج از زمین داشت. بچه‌ها بازی حساب‌شده‌ای ارائه کردند و سایپا هم تیمی جوان و بسیار سختکوش بود. به لطف خدا بچه‌های ما توانستند از گلی که زدند، محافظت کنند و به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و به رده‌های بالای جدول برسیم.

وی درباره زمزمه‌هایی مبنی بر فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در این باره بهتر است از تاج بپرسید. مبلغ مورد نیاز از داخل کشور تأمین شده است و مسئولان به دنبال روشی هستند که این مبلغ را به ویلموتس برسانند. آنها چند راهکار را امتحان کردند که به نتیجه نرسید. پول آماده است و این مبلغ بیشتر از عددی است که باید به سرمربی تیم ملی می‌رسید. آقایان الان به دنبال راهکار نهایی هستند و گفتند که به زودی این مشکل حل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود این پول قرار است به دبی منتقل و از آنجا به ویلموتس داده شود، خاطرنشان کرد: این مسئله عرف نیست و دردسر بیشتری دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید