تیراندازی در پارک زیتون اهواز/ ۳ نفر زخمی شدند

- فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: عاملان تیراندازی بامداد امروز پارک زیتون اهواز در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بامداد امروز (۱۵ آبان) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی که به تیراندازی در پارک زیتون این شهرستان منجر شده بود، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این درگیری که علت آن اختلاف حساب بوده است، دو نوجوان و یک خردسال رهگذر مورد اصابت ترکش گلوله قرار گرفته و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در کمتر از یک ساعت هشت نفر از عاملان درگیری که سه نفر از آنان با تیراندازی خود منجر به زخمی شدن افراد شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح و نقاب صورت عاملان تیراندازی کشف شده است، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات خود باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آرامش شهروندان می شوند، برابر قانون به شدت برخورد می ‌کند .

 

دیدگاه تان را بنویسید