۲ بازیکن تراکتور به تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشور ۲ بازیکن جوان تراکتور را به اردوی این تیم دعوت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال امید ایران، اسامی ۱۷ بازیکن دعوت شده به اردوی آبان ماه این تیم را اعلام کرد.

براین اساس رضا شکاری و محمدرضا آزادی ۲ بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز هستند که در اردوی تیم ملی امید ایران حضور خواهند داشت.

محمدرضا آزادی در بازی هفته گذشته تراکتور برابر استقلال، در دقیقه ۲۰ روی پاس خوب حاج صفی گل اول بازی را به استقلال زد تا آمادگی خودش را به استیلی نشان دهد؛ مشکل شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری نیز حل شده و از این پس او را بیشتر در بازی های تراکتور خواهیم دید.

 گفتنی است، علی کی خسروی، امید نورافکن و محمد محبی از سپاهان، عارف غلامی، مهدی قائدی و حسین پور حمیدی از استقلال،  رضا جبیره و جعفر سلمانی از صنعت نفت، عارف آغاسی از فولاد، امیر روستایی از پرسپولیس، سینا شاه عباسی از داماش، امیر شبانی از فجر شهید سپاسی، محمد پاپی از گل ریحان، علیرضا آرتا از مس و محمد کاظمی از ذوب آهن دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید کشور هستند.

تیم ملی امید ایران از ۲۳ آبان ماه در تایلند برای رسیدن به رقابت های المپیک توکیو باید در گروهی سخت به مصاف چین، ازبکستان و کره جنوبی برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید