ادعای یک رسانه بلژیکی؛

ویلموتس خواهان فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران شد؟

یک رسانه‌ بلژیکی مدعی شده سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد قراردادش را در فاصله کوتاهی پس از عقد آن، فسخ کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پایگاه خبری DH بلژیک در گزارشی اختصاصی نوشته که مارک ویلمتوس در فاصله کمتر از شش ماه پس از قبول سرمربیگری تیم ملی ایران قصد دارد قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم دریافت مطالباتش فسخ کند و تصمیم خود را گرفته است.

این سایت نوشته است: سرمربی تیم ملی بلژیک به طور منظم حقوقش را دریافت نمی‌کند و به همین دلیل خواهان فسخ قراردادش شده است. او درخواست خود را ارائه کرده و اکنون منتظر پاسخ کارفرمایانش است. از فرانسه هم خبر رسیده که لوران اسپینوزی (مربی سابق المپیک مارسی) مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ایران نیز در آخرین اردوی این تیم غایب بوده است.

در ادامه این مطلب آمده است: ویلموتس در مصاحبه‌ای که ماه گذشته با DH‌ داشت، گفته بود که از نقش جدید خود راضی است و اینکه تیم خوبی در اختیارش قرار داده شده که اعضای آن ذهنیت مناسبی دارند، ضمن اینکه او توانسته همزمان به مسئولیت‌‌های حرفه‌ای خود عمل کند و به زندگی شخصی‌اش در بلژیک برسد چون تنها در زمان برگزاری اردو‌ها و بازی‌ها به ایران سفر می‌کند. نتایج هم مطلوب بوده‌اند. در یک بازی دوستانه، ایران با نتیجه 2 بر صفر سوریه را شکست داد و مقابل کره جنوبی هم یک - یک مساوی کرد.

ویلموتس , مارک روبر ویلموتس , تیم ملی فوتبال ایران , فدراسیون فوتبال بلژیک ,

 

DH در ادامه می‌نویسد: در انتخابی جام جهانی 2022، تیم ویلموتس مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج به پیروزی رسید اما در آخرین بازی‌اش مقابل بحرین با یک گل تن به شکست داد. جدایی او اما هیچ ربطی به این شکست ندارد. ویلموتس در تیم ملی ساحل عاج هم اخراج نشد (او سال 2017 هشت ماه در آنجا کار کرد) و خودش تصمیم گرفت که به همکاری‌اش با آن تیم پایان دهد. با این حال ویلموتس یک بازی مهم در برنامه کاری‌اش پیش رو دارد که آن بازی در خانه عراق در انتخابی جام جهانی 2022 است. ویملوتس در کادر فنی خود دستیارانی بلژیکی دارد که یکی از آنها مانو فررا به عنوان دستیار دوم است.

رسانه بلژیکی در پایان مدعی شده اگر ویلموتس تصمیم به پایان دادن به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران بگیرد، در کشورش یک فرصت شغلی خواهد داشت. این سایت می‌نویسد: اگر باشگاه آنتورپ تصمیم بگیرد که سرمربی‌اش لاسلو بولوتی را برکنار کند، ویلموتس می‌تواند یکی از کاندیداهای جانشینی او در این تیم باشد. ویلموتس همیشه با لوسیانو دِانوفریو، مدیر ورزشی باشگاه آنتورپ خوبی داشته است. ما شب گذشته سعی کردیم با او تماس بگیریم اما او پاسخ نداد.

دیدگاه تان را بنویسید