ترابوزان‌اسپور به دنبال حفظ مدافع ایرانی

عدم تمدید قرارداد، دلیل نیمکت‌نشینی حسینی؟

درباره نیمکت‌نشینی مجید حسینی، بحث عدم تمدید قرارداد او وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مجید حسینی از ابتدای فصل 2019-2018 و برای مدت دو فصل پیراهن ترابوزان اسپور ترکیه را پوشید. او با اینکه مراحل انتقالش با بحث و جدل‌های فراوانی مواجه شد، خیلی زود به ترکیب اصلی ترابوزان‌اسپور رسید و در ترکیب این تیم قرار گرفت. در پایان همان فصل بود که ویارئال از اسپانیا به عنوان یکی از مشتری‌های پر و پا قرص حسینی به ترابوزان‌اسپور پیشنهاد داد اما باشگاه ترک با این انتقال مخالفت کرد.

66816551_507255853344582_320368246715361242_n

برای فصل جدید هم حسینی در ترابوزان اسپور ماند تا یکی از ارکان دفاعی این تیم باشد. حسینی نخستین بازی فصل مقابل کاسیم‌پاشا را از دست داد اما بعد از این دیدار به ترکیب ثابت برگشت، 8 بازی انجام داد و 693 دقیقه در زمین بود. برای بازی هفته دهم اما کارامان نام مجید حسینی را از ترکیب اصلی خارج کرد و مدافع ایرانی و 23 ساله‌اش را روی نیمکت نشاند. ترابوزان اسپور در خانه با یک گل مغلوب گزتپه شد تا خلاء حسینی بیشتر از همیشه به چشم بیاید.

درباره نیمکت‌نشینی حسینی حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد. عده‌ای معتقدند کارامان به مدافع ایرانی تیمش استراحت داده تا از او با شرایطی بهتر در هفته‌های بعد استفاده کند. برخی اخبار نیز درباره عدم تمدید قرارداد حسینی و تاثیر این موضوع روی نیمکت‌نشینی او وجود دارد. قرارداد حسینی در پایان فصل تمام می‌شود و او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند. در اینصورت هیچ سودی به باشگاه ترابوزان اسپور نمی‌رسد و همین مسئله مدیران ترکیه‌ای را بر آن داشته تا هر چه زودتر قرارداد مدافع ایرانی تیم‌شان را تمدید کنند.

5d45b6b2ae298ba9573e3610

مجید حسینی فعلا با پیشنهاد تمدید قرارداد موافقت نکرده و شاید همین مسئله باعث شده تا او از دایره تفکرات کارامان خارج شود. باید منتظر هفته آینده باشیم و ببینیم آیا حسینی به ترکیب اصلی برمی‌گردد یا نه؟ ترابوزان اسپور در پایان هفته دهم با کسب 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و امیدوار است مثل فصل قبل بتواند مجوز حضور در لیگ اروپا را کسب کند.  

 

دیدگاه تان را بنویسید