گزارش جی پلاس

چه کسانی نیم فصل به استقلال اضافه می شوند؟

سرمربی آبی ها با توجه به حضور دیرهنگام در ایران نقش کمی در بستن تیم کنونی داشته و بعد از گذشت چند جلسه تمرین در پیش فصل، خواهان جدایی برخی از بازیکنان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال با استراماچونی به مسیر موفقیت بازگشته و این روزها موفق ترین تیم لیگ برتر ایران محسوب می شود. در کنار موفقیت های کنونی استقلال، آندره آ استراماچونی با محدودیت هایی هم مواجه است که موجب نگرانی او و حتی هواداران شده است.

مسئله غیر قابل چشم پوشی، دستان خالی استراماچونی است که او را در بازی های مختلف تحت فشار قرار داده است اما روی نیمکت بازیکنی برای تعویض وجود دارد.

سرمربی استقلال در ابتدای فصل جاری دو بازیکن خود یعنی داریوش شجاعیان و محسن کریمی را به علت مصدومیت تا پایان فصل از دست داد اما به جای آن ها بازیکنی ندارد.

نیمکت استقلال را بازیکنان جوانی همچون رضا آذری، سینا خادم پور، شاهین طاهرخانی و ... تشکیل می دهند که در سال های گذشته به عنوان بازیکن جوان به این تیم پیوستند ولی سرمربی استقلال بعد از گذشت چند هفته از تمرینات پیش فصل به آن ها اعلام کرد که شانسی در تیم او ندارند و برای ادامه فوتبال به تیم دیگری بروند.

با این حال این بازیکنان با خواهش و تمنا از سرمربی استقلال خواستند که در این تیم بمانند چرا که اکنون یافتن تیم خوب در لیگ برتر دشوار است و از طرفی آن‌ها قصد دارند در طول تمرینات یک بار دیگر خود را به سرمربی ایتالیایی تیمشان ثابت کنند.

اما در بازی اخیر استقلال مقابل تیم ملی جوانان که با برتری یک بر صفر جوانان ایران به پایان رسید، استراماچونی از بازیکنان جوان خود در خطوط مختلف بهره برد اما وضعیت برای آبی ها با استفاده از این بازیکنان دشوار شد و نتوانستند یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه تیم ملی جوانان خلق کنند و در نهایت با گل فردین رابط، ملی پوش تیم جوانان استقلال شکست خوردند که نمایش خیره کننده ای در برابر بازیکنان بزرگتر از خود داشت.

سرمربی استقلال در حال حاضر بخش اعظمی از راه نیم فصل نخست را طی کرده و با حفظ آمادگی تیمش تا اواخر آذرماه، دست به تغییرات مهمی خواهد زد که بازیکنان نه چندان آماده را بیرون می گذارد که بازیکنان جوان استقلال بخشی از پروژه او هستند.

استراماچونی در عوض چندین بازیکن جوان را هم به تیمش اضافه خواهد کرد که فردین رابط، زننده تک گل تیم ملی جوانان به استقلال از جمله این بازیکنان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید