44 سارق حرفه‌ای در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۰۰ فقره انواع سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، به مدت سه روز در اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۴۴ حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف، چهار خرده‌فروش مواد مخدر و دو عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند بیان کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح‌ها ۴ هزار و ۵۰۲ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و ۲۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵۱۹ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۰ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این راستا ۵۵ موتورسیکلت، ۳۴ خودروی متخلف توقیف و ۲۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید