فرکی: اکنون نتیجه لازم را نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم در نیمه دوم به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسین فرکی پس از تساوی بدون گل تیمش در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت:بازی خوب و زیبایی را ارائه کردیم تا تماشاگران لذت ببرند. در رختکن از بازیکنان تیمم تشکر کردم. هدفگذاری ما دراین هفته این بود که پیروز شویم و توجهی به بحث میزبانی و میهمانی نداشتیم. در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و تا دقیقه 35 موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. برای تیم حریف احترام خاصی قائل هستم، اما در نیمه اول عالی بازی کردیم. متاسفانه تاکنون نتیجه لازم را نگرفتیم؛ اگر روزی باختیم با بدشانسی باختیم و اگر روزی بردیم مستحق آن بودیم.

 

وی ادامه داد: امروز حق‌مان برد بود. مقابل تیم توانمندی بازی کردیم، اما دروازه‌بان ما اصلاً تحت فشار قرار نگرفت. تیم حریف بازی مستقیمی انجام می‌داد و روی پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی حساب ویژه‌ای باز کرده بود که ما با کار خود دفاعی توانستیم مقابل آنها ایستادگی کنیم. در نیمه دوم هم فرصت‌های ما مهمتر و جدی‌تر از تیم حریف بود. در نهایت چاره‌ای نداشتم جز اینکه در پایان بازی از بازیکنانم تشکر کنم. به هدف دوم خود یعنی کسب یک امتیاز در خانه حریف رسیدیم. این بازی هم مانند 5 بازی روز گذشته با نتیجه تساوی تمام شد. امیدوارم در ادامه شانس هم به ما رو بیاورد و عملکرد بهتری داشته باشیم. اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم در نیمه دوم به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

فرکی تاکید کرد: تغییر تاکتیک حریف را پیش‌بینی کرده بودیم و از مهاجمان بلند قامت استفاده کرد و بازهم دفاع ما خوب ظاهر شد. برای جلالی آرزوی موفقیت می کنم، چون تازه به گل‌گهر آمده است و می‌دانم فرصت بیشتری می‌خواهد تا تیمش را سازماندهی کند. از هواداران این تیم هم می‌خواهم که حامی تیم خود باشند تا در ادامه نتایج خوبی کسب کند.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در بازی ادامه داد: به عنوان یار تعویضی آمدند، نمی‌خواهم ریسک کنم. اگر در جدول جایگاه بهتری پیدا کنیم جابر انصاری و ... به ترکیب ما اضافه خواهد شد. نگاهی به جوانان و باتجربه‌ها داریم و استفاده از آنها موضوعی است که سال‌ها در کار خود مدنظر قرار داده‌ام. من باید تشخیص بدهم در چه زمانی به جوانان و چه زمانی به باتجربه‌ها میدان داد. نمی‌خواهم با استفاده بی‌موقع از یک بازیکن دوران فوتبالی‌اش را زود تمام کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: قابل پیش‌بینی بود که وقتی در نیمه اول به گل نرسیدیم طبیعی بود که ریسک نکنیم. در نیمه دوم سعی کردیم احتیاط در خط حمله را مدنظر داشته باشیم. ابتدا می‌خواستیم گل نخوریم تا در ادامه به گل برسیم. قبلاً در خط دفاعی ریسک کرده و گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم. مهاجمان باید در ضربات اخر بیشتر دقت می‌کردند که اینگونه نشد. می‌خواستیم در نیمه دوم حمودی بیشتر در کارهای دفاعی کمک کند. اواخر بازی لحظات قابل پیش‌بینی نیست، اما ما سعی کردیم خط دفاعی خود را مستحکم کنیم تا گلی دریافت نکنیم و اگر در ادامه گل هم بزنیم که به خواسته خود رسیده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید