سرمربی سایپا: رسیدن به اهداف ما به صبر و کار زیادی نیاز دارد

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد تیمش در یکی دو دیدار اخیر ابراز رضایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال شهر خودرو در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به تیم‌مان افتخار می‌کنم. درست است در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتیم، اما تیم‌مان روز به روز بهتر می‌‌شود و به خودباوری می‌رسد.

وی ادامه داد: شهر خودرو یکی از بهترین تیم‌های ایران است و داشتن این درصد از مالکیت توپ، ارائه این نحوه بازی و ایجاد این فرصت‌های گلزنی، جای تقدیر دارد. بازیکنان جوان ما باید به خودشان باور داشته باشند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. در این مسابقه خوش‌شانس نبودیم و ضربه‌های خوبی که به سمت دروازه شهر خودرو زدیم، در چهارچوب نبودند. ما تلاش می‌کنیم تا این بازیکنان را در عین جوانی، به بازیکنان باتجربه‌ای تبدیل کنیم، چون بازیکنی که در 20 یا 21 سالگی تجربه دارد، می‌تواند خیلی به فوتبال ایران کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به گلایه‌های یحیی گل‌محمدی از زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: ما با فدراسیون فوتبال همکاری کردیم. می‌دانیم بازی‌های جوانان آسیا آغاز می‌شود و ما ورزشگاه خودمان (پاس قوامین) را در اختیار این مسابقات گذاشتیم. روز گذشته (چهارشنبه) در این ورزشگاه، بازی برگزار شد که برگزاری دو مسابقه در دو روز متوالی، روی کیفیت چمن تأثیر می‌گذارد، وگرنه اینجا چمن باکیفیتی دارد.

«با همین فرمان ادامه می‌دهیم.»، سرمربی سایپا ضمن بیان این جمله تصریح کرد: فلسفه ما در سایپا، فرصت دادن به جوانان، تربیت بازیکن برای فوتبال ایران و دادن آنها به تیم ملی است. سابقه ما هم این موضوع را نشان داده است. ما به دنبال جام نیستیم، بلکه می‌خواهیم بازیکنان جدیدی معرفی کنیم که  این به صبر و کار زیادی نیاز دارد. امیدوارم خدا به ما کمک کند تا این ایده را پیاده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید