صعود استانبول اسپور با گل صیادمنش

استانبول اسپور با گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل تپچیک اسپور شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در ادامه بازی‌های مرحله چهارم جام حذفی فوتبال ترکیه، تیم استانبول اسپور که اللهیار صیادمنش را همانند دور سوم این رقابت‌ها از ابتدا در ترکیب و به‌عنوان وینگر راست در زمین داشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه نچمی ساراچ‌اوغلو مقابل تپچیک اسپور دسته سومی قرار گرفت.

اللهیار صیادمنش که بعد از لژیونر شدن در فوتبال ترکیه و پیوستن به استانبول اسپور نتوانسته بود در مسابقات رسمی گلزنی کند، در دقیقه ۲۶ بازی امروز طلسم‌شکنی کرد و موفق شد دروازه تپچیک اسپور را باز کند.

تپچیک اسپور در دقیقه ۴۴ کار را به تساوی کشید، اما یاران صیادمنش در نیمه دوم به یک گل دیگر رسیدند و درآستانه برتری قرار داشتند که در ثانیه‌های پایانی حسن دِمیر کار گل دوم تیمش را زد تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ به وقت‌های اضافه کشیده شود.

دیوف پاپا در دقیقه ۱۰۰ برای استانبول اسپور گلزنی کرد، اما روند هجومی این تیم در نیمه دوم وقت‌های اضافه نیز ادامه یافت و محسن ییلدریم و دیوف پاپا در دقایق ۱۱۳ و ۱۱۹ توانستند دو گل دیگر بزنند تا یاران صیادمنش با برتری ۵ بر ۲ مقابل تپچیک اسپور به جمع ۳۲ تیم برتر جام حذفی فوتبال ترکیه راه یابند.

صیادمنش در حالی نخستین گل رسمی خود پس از لژیونر شدن را به ثمر رساند که تنها گل او بعد از رفتن به ترکیه، قبل از پیوستن به استانبول اسپور و با پیراهن فنرباغچه در دیدار دوستانه برابر هرتابرلین آلمان زده شده بود.

دیدگاه تان را بنویسید