تا به اینجا از لحاظ فوتبالی و آماری کیفیت خوبی داشته‌ایم

خطیبی: آمادگی خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس داریم

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، شاگردانش به خوبی مهیای رویارویی با پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رسول خطیبی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: درباره بازی برابر پرسپولیس باید بگویم که خداراشکر بچه‌ها زحمت کشیدند و در این سه چهار روز خیلی خوب تمرین کردند و آمادگی خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس دارند.

وی ادامه داد: فقط فرید بهزادی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان آماده بازی هستند و ا‌ن‌شاءالله که بتوانیم یک بازی در خور ماشین‌سازی انجام دهیم.  خیلی‌ها فکر می‌کنند ما برای یک امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رویم، ولی آنهایی که بازی‌های ماشین‌سازی را دیدند، می‌دانند که غیر از یکی از بازی‌های‌مان، در تمام بازی‌ها هجومی عمل کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: فردا یک بازی سنگین هم برای ما و هم برای پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم که در بازی فردا کمترین اشتباه را داشته باشیم. قطعاً هر تیمی که اشتباه نداشته باشد، موفق خواهد بود. ان‌شاءالله با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم و همچنین آنالیز خوبی که از پرسپولیس برای بازیکنان داشته‌ایم، بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه دهیم.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که «پیش‌بینی می‌کنید ماشین‌سازی در بازی فردا هوادار داشته باشد؟»، گفت: همیشه تیم‌های تبریزی و ماشین‌سازی که در تهران بازی می‌کنند، هوادار دارند. ان‌شاءالله فردا هم شاهد حضور آذربایجانی‌ها و ترک‌زبان‌های مقیم تهران در ورزشگاه باشیم و بچه‌ها با انگیزه بالا بازی کنند. قطعاً حضور آنها به روحیه بازیکنان ما کمک می‌کند. جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی کردن خود به خود به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد و ان‌شاءالله فردا شاهد حضور هواداران باشیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بازی فردا تقابل یکی از گران‌ترین تیم‌ها با یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و آیا این موضوع در روند بازی تأثیر می‌گذارد، اظهار کرد: نه، این‌طور نیست. تیم ما غیر از یکی دو بازی، بازی‌های بزرگش را انجام داده است و واقعاً از لحاظ فوتبالی و آماری کیفیت خوبی داشته‌ایم. ما ثابت کردیم که برای‌مان فرقی نمی‌کند و لیاقت و شخصیت خودمان را نشان خواهیم دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی راجع به اعتراض تیمش به انتخاب صفایی به‌عنوان داور بازی پرسپولیس - ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: از طرف هواداران این نگرانی وجود داشت، ولی از طرف باشگاه چنین صحبتی نشده است. درباره داوری هم پیش از بازی صحبت نکنیم بهتر است و امیدواریم که فردا تیم داوری عملکرد خوبی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید