پیشکسوت استقلال خطاب به کالدرون: سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به انتقاد از اظهارات کالدرون پرداخت و از باشگاه پرسپولیس خواست سرمربی‌ آرژانتینی‌اش را توجیه کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا اکبرپور درباره دیدار روز جمعه تیم‌های تراکتور و استقلال در هفته نهم لیگ برتر, اظهار داشت: تراکتور امسال واقعاً خوب بسته شده و نتایج خوبی گرفته است. این تیم فقط در بازی آخر در آبادان نتیجه نگرفته و تیمی است که نفرات خوب و قابلی دارد که می‌توانند هر لحطه نتیجه را عوض کنند. استقلال نیز در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته, با وجود اینکه نفرات زیادی از دست داده و در طول مسابقات نیز مصدومان زیادی داشته است. استقلال این روز‌ها خوب بازی می‌کند و خواسته‌های مربی‌اش را در زمین به خوبی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: مطمئنا این بازی، زیبا می‌شود و امیدوارم هر کسی که برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌رود از این دیدار لذت ببرد. نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد, چون دو تیم از بهترین تیم‌های لیگ با یکدیگر بازی دارند. این دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و طبیعی است هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند, برنده می‌شود.

اکبرپور درباره اینکه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس  گفته «امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال»، خاطرنشان کرد: واقعیت را بخواهید استقلال از  اشتباهات داوری بیشتر از همه تیم‌ها ضرر کرده و ما این ضرر را به حساب اشتباهات داوری می‌گذاریم اما اینکه مربی رقیب درباره این مسائل، اینطور صحبت کند, نمی‌دانم از کجا آمده است. یک حرف از سوی مربی رقیب می‌تواند باعث درگیری یا فحاشی روی سکو‌ها شده و به افراد دیگر بی‌احترامی شود.

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: لزومی ندارد کالدرون این حرف‌ها را بزند و بهتر است تیم خودش را تمرین دهد. کسی با تیم شما کار ندارد و بقیه باشگاه‌ها هم به شما ربطی ندارد. این صحبت‌ها فضا را متشنج می‌کند و باعث می‌شود استقلالی‌ها طوری دیگر جبهه بگیرند. باشگاه پرسپولیس باید کالدرون را توجیه کند که در حد و اندازه‌های خودش حرف بزند. استقلال یک تیم بزرگ است که قهرمان آسیا شده و به همه احترام گذاشته است و شما هم باید به آن احترام بگذارید. شما از یک کشور دیگر آمده‌ای و هواداران را تحریک می‌کنی. اگر از سوی هواداران استقلال مسئله‌ای به وجود بیاید, عاملش همین آقایی است که نسنجیده حرف زده است. آقای کالدرون! سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

اکبرپور در خاتمه گفت: امیدوارم روزی برسد که فوتبال پاکی داشته باشیم. عده‌ای دوست ندارند شرایط خوب باشد و نمی‌دانم پاکی فوتبال چه ضرری برای آنها دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید